תוכן עניינים

איך זנדסק נותנת לכם נתוני ביצועים בזמן אמת?

Facebook
Twitter
LinkedIn

יש קושי עצום לנהל עסק אך יש קושי גדול פי כמה לנהל עסק קטן.

הקושי הגדול בניהול עסק קטן נעוץ בעובדה כי המשאבים שלנו מוגבלים.

כך למשל אם אנו צריכים חמישה מנהלי חשבונות אנו נוכל להרשות לעצמנו רק אחד.

לכן בעסק קטן עולה השאלה איך אפשר לעשות יותר עם פחות.

על רקע זה כדאי לכם להכיר את זדנסק.

מדובר על תוכנה לייעול שירות הלקוחות של עסקים קטנים ויש לה יתרונות עצומים אל מול תוכנות אחרות בשוק.

אולי היתרון הגדול ביותר של זנדסק נעוץ בעובדה כי היא מספקת לכם נתונים בזמן אמת.

עם זנדסק אפשר לשלוט במידע המגיע מלקוחות ולתרגם אותו לתובנות אמיתיות בעלות ערך מוסף ענק לעסק שלכם. זנדסק מותאמת במיוחד לעסקים קטנים ולכן כל כך כדאי להכיר אותה.

 

רוצים להתקין זנדסק? קבלו המלצות על חברת מערכות המידע המטמיעה את המערכת

עליכם להבין כי תוכנה למערכות מידע זה לא משהו שקונים ומתקינים לבד אלא אנו צריכים לפנות אל חברת מערכות מידע אשר תטמיע את המערכת. על רקע זה אנו חייבים לציין כי ההתקנה של זנדסק היא מאוד פשוטה ומהר מאוד תהיה לכם תוכנה שעובדת בצורה מעולה וזאת מכיוון שההתקנה נעשית באמצעות אוטומציה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה חברה מבצעת לכם את ההתקנה של המערכת ואתם חייבים לדבר עם חברות אחרות אשר הטמיעו זנדסק ולשמוע מהם האם חברת מערכות המידע היא מקצועית והאם אפשר לסמוך עליה ללא חשש שהיא תתקין לנו זנדסק בצורה הטובה ביותר שיש.

 

מה חשוב לקבל מחברת מערכות המידע המטמיעה את זנדסק?

כאשר אנו מתקינים זנדסק אנו חייבים לחשוב על דברים רבים כמו התאמת המערכת לחברה שלנו, לימוד אנשי מפתח על המערכת והבנה עמוקה כיצד המערכת פועלת. אך לצד כל הדברים החשובים הללו אנו חייבים לקבל אחריות על המערכת ולוודא כי אם תהיה תקלה במערכת החברה שהתקינה אותה תגיע ותפתור לנו את הבעיה במהירות. עליכם להבין שאם לא נותנים לכם אחריות על המערכת אזי לא כדאי לכם לבחור בחברת ההטמעה הזאת. גם המערכת הטובה בעולם יכולה לסבול מתקלה עקב בעיה כלשהי ולכן הנושא של אחריות הוא קריטי ויש לו השפעה עצומה עליכם ועל העבודה שלכם ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון.

 

שימו לב להטמעת המערכות

עוד נקודה שהיא קריטית בעולם מערכות המידע היא העובדה שאתם חייבים לעשות כל מאמץ בכדי להטמיע את זנדסק בצורה הטובה ביותר שיש. עליכם להבין כי הטמעה משמעה התאמת המערכת לארגון שלכם וזה נושא חשוב מאין כמהו ועוד הטמעה אומרת לימוד המשתמשים על המערכת וזה גם כן נושא סופר חשוב ולכן הטמעה היא המפתח למערכת מוצלחת וזה לא נתון בספק.

 

מזכירה

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה