תוכן עניינים

איך מחקר שוק ומתחרים משפיע על קידום האתרים שלך

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל חברה שרוצה להצליח צריכה לזהות את קהל היעד שלה, ולהצליח להגיע אליו.  להעביר מסר שיווקי מדויק. להבליט את הבידול שלה ולהכיר את השוק בו היא פועלת. על מנת להבין את השוק שבו אתם פועלים, לפנ שאתם מתחילים בקידום האתר שלכם.

 

על מה זה משפיע?

  • ניתוח מתחרים פילוח שוק ישפיעו על ביטויי המפתח אותם תבחרו לקדם.
  • ניתוח מתחרים וכן גם פלח שוק ישפיעו על האופטימזציה שתבצעו באתר.
  • ניתוח מתחרים ופילוח שוק ישפיעו על מחקר מילות מפתח.
  • ניתוח מתחרים ופילוח שוק ישפיעו על סדר העדיפויות של הביטויים לקידום.

 

מה זה מחקר מתחרים?

מחקר מתחרים הוא השלב הראשון בתהליך קידום האתר שלך, הוא עוזר לבנות אסטרטגייה נכונה, תוך כדי הבנת המתחרים שלך, בעיקר כדאי ללמוד על המתחרים החזקים הנמצאים במקומות הראשונים בגוגל.

המחקר יתן לך מידע על מילות מפתח חשובות בתחום, רעיונות לאופטימיזציה לאתר שלך ועוד. בנוסף, זה יתן לך הבנה טוב יותר של האיומים הקיימים ועל הזדמנויות.

 

מה ניתן ללמוד ממחקר שוק

באמצעות מחקר שוק מעמיק ניתן ללמוד מידע רב, להלן הנושאים העיקריים:

  • ניתן ללמוד האם יש דרישה למוצר או לעסק שלך, כמה אנשים מחפשים אותו בשבוע, בחודש או בשנה
  • ניתן ללמוד האם המותג שלך ידוע, כמה פעמים אנשים מחפשים א שם המותג שלך
  • ניתן ללמוד את כמות הביקוש של המוצר באזורים גיאוגרפיים שונים
  • ניתן ללמוד על מילות המפתח אותן כותבים המשתמשים על מנת לחפש א השירות,, המוצר או המותג שלך

באמצעות המידע אותו מקבלים, ניתן לבנות אסטרטגיה נכונה המבוססת על מידע אמיתי של המשתמשים ודרך החשיבה שלהם,  ולא להתבסס על הנחות והשערות, דבר שיכול למנוע תקלות וטעויות רבות. בנוסף, נוכל לקבל השראה ממהלכים של מתחרים מצליחים במיוחד.

 

בדיקה ראשונית

כדי להבין מי המתחרים שלכם, הכנסו לגוגל, הוא כלי מעולה וחינמי, והזינו מילות מפתח הקשורות למוצר או לשירות שלכם בתיבת החיפוש, הכנסו לקישורים בעמוד הראשון של גוגל. אלו הם המתחרים שלכם. זה הצעד הראשון כדי להבין מול מי אתם מתחרים על הלקוחות.

 

גוגל טרנדס

גוגל טרנד הוא כלי של גוגל בתשלום שבו ניתן לבצע מחקר שוק שוק מעמיק, ניתן לראות דרכו מגמות של צרכנים ומשתמשים, הבדלים בין תקופות ועוד, בעזרת הגוגל טרנד ניתן לנבא התנהגות עתידית, שזהו מרכיב חשוב בבניית אסטרטגיה לעסק.

 

מחקר מקיף

במידה ואתם מעוניינים,ויש לכם תקציב, ניתן להיעזר במכון מחקר, אשר בעל טכנולוגיות מתקדמות היודעות לנבא את העתיד בצורה מדויקת יותר ובפרספקטיבה רחבה יותר.

 

לסיכום

מחקר שוק הוא גורם מכריע בהתנהלות של קידום האתר שלך, ובקבלת החלטות עסקיות וקביעת אסטרטגיה, הן באתר שלך והן החלטות עסקיות באופן כללי. חשוב להשקיע בשלב הזה ולא לדלג עליו על מנת להימנע מטעויות קריטיות.

מחקר שוק ומתחרים

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה