תוכן עניינים

אילו השירותים שעל מקדם אתרים להמליץ לבעל עסק

Facebook
Twitter
LinkedIn

 כאשר מנהלים עסק עם אתר אינטרנט, מומלץ לקבל שירותים ממקדם אתרים על מנת שהעסק יניב פירות וידורג במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. המאמר יפרט אילו שירותים מומלץ לקבל ממקדם אתרים.

 

קידום אורגני SEO

כדי שהעסק שלכם באמת יצליח ויהיה ממוקם בין האתרים הראשונים במנוע החיפוש של גוגל ויצבור לקוחות, מקדם האתרים צריך לנקוט בפעולות SEO. הכוונה היא לחקר מתחרים, בניית מילות מפתח וביטויים מקוריים, קניית קישורים חיצוניים ופנימיים והטמעתם בצורה מאוזנת, הזמנת תוכן מקורי ורלוונטי וכד'. עבודת הקידום אינה קלה מאחר וישנה תחרות בין עסקים מאותו התחום ולכן מקדם האתרים צריך לעבוד קשה על מנת שהתוצאות יהיו אופטימליות.

 

הקישורים המומלצים לקידום אופטימלי

כאמור, הקישורים הם חלק הכרחי בקידום אתרים. ישנם קישורים היוצאים מעמוד הבית של אתרים מובילים, קישורים היוצאים ממאמרי תוכן, קישורים מאינדקס או קישורים המותאמים לבלוגים ופורומים. ככל שהקישורים איכותיים וחזקים יותר, כך תוצאות האינדוקס של גוגל יהיו מוצלחות יותר כי האלגוריתם שלו יבין שמדובר בקישורים טובים שגורמים לתנועה באתרים. החשוב הוא להתאים את הקישורים לסוג האתר ולהטמיע אותם באתרים מובילים ובעלי מוניטין.

 

פרסום ממוקד ברשתות חברתיות בשילוב קידום אתרים

על מנת להשיג כמה שיותר לקוחות ולמתג את העסק מקדם האתרים ימליץ לשלב את הפרסום ברשתות החברתיות ביחד עם הקדום האורגני. מדובר על עיצוב העמוד העסקי ברשת החברתית, תכנים רלוונטיים והטמעת קישורים חיצוניים שיובילו לאתר הבית בקלות.

כל שיפור בין אם הוא נעשה בדף העסקי ובין אם באתר נקרא אופטימיזציה מאחר והוא מביא לתוצאות אופטימליות בעיני גוגל שמבחין באינטראקציה ובתנועה בכל הנכסים הדיגיטליים ולכן מקדם את האתר לעמוד הראשון במנוע החיפוש.

 

התאמת אתרים למכשירים ניידים

רוב האנשים מחפשים ביטויים ומילות חיפוש בגוגל במכשיר הנייד הצמוד אליהם רוב היום. על מנת שיוכלו למצוא את האתר שלכם מהר יש לבצע אופטימיזציה בכל הנוגע למהירות העלאת האתר ותצוגה איכותית בפלטפורמה בה הוא נמצא. חשוב לדעת שהאלגוריתם של גוגל מקדם אתרים המותאמים באופן ספציפי למכשירים הניידים ולכן מדובר על פעולה הכרחית.

 

עמוד מסודר ונגיש

לגוגל יש יכולת לזהות שהאתר שלכם מאורגן ומסודר מבחינת התכנים, התמונות, הסרטונים, מיקום הכותרות, קטגוריות ומידע רלוונטי. יתרה מכך, תגיות הנבנות באתר לצורך נגישות עבור לקויי ראייה או למידה יעלו את הדירוג של גוגל. בנוסף, ישנה חשיבות גם למהירות בה האתר שלכם עולה.

ככל שהוא יעלה לאט יותר, גוגל יראה בו אתר נחות ולהיפך, ככל שיעלה מהר תיווצר יותר תנועה שגוגל יזהה וידרג גבוה. לכל הפרמטרים הללו מקדם האתרים יכול להעניק פתרונות מאחר והוא מקצועי ובעל ידע דיגיטלי נרחב. לסיכום, אל תהססו לפנות למקדם אתרים על מנת שהעסק שלכם יהיה נוכח ופעיל.

קידום קידום אתרים אורגני

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה