תוכן עניינים

איפה יותר חכם להשקיע בענף האירועים – באורגני או ממומן? – חוות דעת

Facebook
Twitter
LinkedIn

לא מעט אנשים שעובדים בענף האירועים פונים אלינו בשביל לברר איפה כדאי להם להשקיע, בקידום אורגני או בקידום ממומן? נפגשנו עם כמה מומחים מתחום קידום האתרים, כדי לבחון את השאלה הזו לעומק כדי שגם אתם תוכלו לדעת מה עדיף לכם. בשורות הבאות נסקור את הנושא לעומק ונציג בפניכם מתי מתאים לבחור בקידום אתרים אורגני ומתי בקידום ממומן.

 

קידום אתרים אורגני

המומחים שלנו ממליצים לבחור בקידום אתרים אורגני במידה ויש לכם תקציב נמוך יחסית. מחירים של קידום אתרים אורגנים הם בדרך כלל זולים יותר מאשר קידום אתרים ממומנים. בעת בחירה בקידום אתרים אורגני עבור ענף האירועים, אתם יכולים להיות בטוחים שתאפשרו לגולשים שלכם להרגיש שאתם עסק אמין. רוב הגולשים יודעים להבין בין קידום אתרים אורגני לממומן והם נוטים לסמוך יותר על אתרים שמקודמים באופן אורגני. כך שככל שתשיגו דירוג גבוה יותר בגוגל, כך תוכלו לבסס את עצמכם כמומחים בתחום ולהשיג את האמון של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

 

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן הוא כזה שמחייב אתכם על תשלום רק במצב שבו גולש לוחץ על מודעה שלכם ונכנס אל האתר שלכם. אז אין זה משנה אם מדובר בעסק שמציע אולם אירועים להשכרה או גנרטור למכירה. בכל מקרה, אתם משלמים לפי קליק.
האפשרות הזו מתאימה עבור עסקים בענף האירועים שרוצים לקבל תוצאות מהירות, תוך כמה שבועות בודדים.
המומחים שלנו מציינים שבעת בחירה בקידום אתרים ממומן, אתם מצד אחד לא יודעים כמה תצטרכו לשלם על קידום האתר וייתכן שתצטרכו לשלם בסופו של דבר לא מעט. אך מצד שני, הסיכוי שתקבלו לקוחות חדשים עולה בכל יום. כך שניתן לסכם שהאפשרות הזו מתאימה לבעלי עסקים בענף האירועים שמוכנים להשקיע בפרסום בידיעה שהתשלום על כל קליק ישתלם להם בגדול בהמשך.

 

שילוב בין שתי האפשרויות (קידום אורגני וממומן)

המומחים שלנו מציינים כי ישנם מקרים שבהם משקיעים מענף האירועים בוחרים להשקיע מעט מהתקציב שלהם בפרסום. הסיבה לכך היא שהם מאמינים שהפרסום החזק ביותר מגיע ממראה עיניים. כלומר, אנשים מגיעים אל אולם האירועים למשל, לאחר שהם הוזמנו לחתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר. אם הם מתרשמים מהמקום, הם יבררו לאחר מכן את הפרטים הדרושים כדי לערוך את האירוע הבא שלהם שם. אבל כדי להגדיל את מספר הפניות, צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא מתעניינים נוספים שלאו דווקא הגיעו אל המקום בעקבות אירוע שהוזמנו אליו.
זו הסיבה שהמומחים שלנו מציעים לשלב בין שתי האפשרויות אם יש לכם את התקציב המתאים. כלומר, הכוונה היא לבנות מערך קידום אורגני ולשלב אותו עם קמפיינים ממומנים. כך בעצם יתאפשר להגדיל את החשיפה לאתר שלכם.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה