תוכן עניינים

דרכים לקידום דיגיטלי באינטרנט

Facebook
Twitter
LinkedIn

בעולם בו מחירי המחיה רק עולים לפעמים אין ברירה אלא לחפש אפיקי הכנסה נוספים מלבד המשכורת הרגילה.

בעוד יש מי שמשקיע בבורסה או בנדל"ן, רבים בוחרים להשקיע דווקא בנכסים דיגיטליים.

היתרון בהשקעה בנכסים דיגיטליים הוא שההשקעה הראשונית לא מאוד גבוהה (אך קיימת), המאמץ שיש להשקיע לא גדול כל עוד עובדים נכון ובסופו של דבר אנחנו מרוויחים הכנסה פסיבית שהופכת את החיים שלנו לנוחים יותר.

 

פורשופ נכסים דיגיטליים: מה זה נכס דיגיטלי?

קודם כל, נסביר בקצרה מה זה נכס דיגיטלי למי שעוד לא מכיר את המושג.

נכס דיגיטלי הוא נכס הקיים באופן וירטואלי ודיגיטלי. ישנם נכסים דיגיטליים מסוגים רבים, החל מאפליקציות וכלה בעמודים ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט. נכסים דיגיטליים כאלו יכולים להיות שווים הרבה מאוד כסף, והדבר תלוי בצורה ישירה בכמות האנשים שמבקרים בנכס הדיגיטלי ובמשך הזמן שהם שוהים שם, מה שמכונה Traffic בעגה המקצועית או תנועה בעברית.

קל להבין מדוע לתנועה יש ערך כספי – למשל, אם ההכנסה של בעל הנכס הדיגיטלי תלויה בפרסום ושיווק, ככל שיותר אנשים נכנסים לנכס הדיגיטלי שלו כך אותו הנכס מהווה פלטפורמה טובה יותר לפרסום והוא יוכל לגבות מחיר גבוה יותר עבור כך.

 

הדרכים המומלצות על ידי פורשופ לקידום אתרים

לארגן תנועה לנכס הדיגיטלי שלנו זה לא דבר פשוט. אנשים לא יודעים מעצמם על אתר אינטרנט שעולה לרשת, וגם אם נספר לכל מי שאנחנו מכירים על האתר שלנו ונבקש מהם להיכנס זו לא תנועה מספיקה עבור הנכס. הדרך לארגן תנועה לנכס שלנו עוברת במנועי החיפוש – ובראשם גוגל. למיקומו של אתר האינטרנט בגוגל ישנה חשיבות רבה, ולכן מנהלי אתרים משקיעים משאבים רבים בקידום אורגני במנועי חיפוש – כלומר, פעולות שנועדו לשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש. נביא דוגמאות לאלמנטים חשובים בקידום אורגני:

מילות מפתח

שילוב מילות מפתח שהן גם רלוונטיות לתחום בו האתר עוסק וגם נפוצות בקרב שאילתות חיפוש בגוגל. שילוב מילות מפתח היא הדרך לוודא שגוגל יאתר בקלות את האתר שלנו ויציג אותו בתוצאות החיפוש.

 

קישורים

כאשר קישורים הממוקמים באתרים אחרים מקשרים לאתר שלנו מנועי החיפוש רואים זאת כהמלצה על האתר והדבר תורם לרלוונטיות שלו, ובכך לדירוגו במנוע החיפוש.

תוכן

תוכן איכותי גם יגרום למשתמשים להאריך את משך השהות באתר, מה שיגביר את הרלוונטיות שלו בעיני מנועי החיפוש וגם מהווה שיווק טוב יותר.

 

תוספים

ישנם תוספים רבים שמטרתם לסייע לקידום האורגני – למשל, תוספים המאתרים אזכורים של התחום של האתר שלכם ומסייעים לכם לשמור על רלוונטיות, תוספים שמשפרים את חווית המשתמש ועוד.

 

חווית משתמש

נוחות הגלישה באתר מעיני המשתמש. ככל שהאתר נוח יותר לגלישה כך סביר שמשתמשים ישהו בו זמן רב יותר – מה שיעלה את הרלוונטיות שלו בעיני מנועי החיפוש.

 

קבוצת פורשופ – מומחים לניהול והקמה של נכסים דיגיטליים

זה לא פשוט להקים נכס דיגיטלי ולהביא אותו להצלחה לבד. קבוצת פורשופ מתמחה בהקמה וניהול של נכסים דיגיטליים, והביאה נכסים דיגיטליים רבים להצלחה עם תנועה של מיליונים מהארץ ומהעולם.

 

מסך נתונים

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה