תוכן עניינים

האם ניתן להוציא פטור ממס הכנסה דרך האינטרנט מבלי לצאת מהבית

Facebook
Twitter
LinkedIn

הרבה אנשים זכאים לפטור ממס הכנסה אך הם לא מעוניינים להיטלטל בדרכים כדי לקבל אותו. חשוב לדעת שניתן לקבל פטור ממס הכנסה גם מבלי לצאת מהבית פעמים רבות אלא רק לוועדה הרפואית המכריעה בסופו של דבר. את הטפסים ניתן להגיש אונליין דרך חברה מלווה. בואו להבין איך זה עובד.

 

מי זכאי לקבל פטור ממס הכנסה?

אם אתם סובלים מבעיה רפואית או ממחלה כלשהי, ייתכן מאוד ואתם זכאים לקבל פטור ממס הכנסה על הכנסה של מתחת ל-409 אלף שקל לשנה. קיימות מחלות רבות שכל הסובל מהן זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. באמצעות הגשת תביעה ניתן לקבל אף החזר רטרואקטיבי של שבע שנים אחורנית. פטור ממס הכנסה יכול להגיע לחסכון של מאות אלפי שקלים. לכן מומלץ לפנות לחברה למימוש זכויות העוסקת בתחום.

 

אתם חושבים שיש לכם זכות לקבל פטור ממס הכנסה?

אפילו רק אם יש לכם צל של ספק בקשר לזכאותכם, כבר מהבית, הרימו טלפון לחברה למימוש זכויות העוסקת בפטור ממס הכנסה לבעלי זכויות רפואיות. בשיחת הייעוץ הראשונית כבר ידעו להגיד לכם אם אתם זכאים או לא.

 

איך מגישים אונליין בקשה לפטור ממס הכנסה?

כדי להגיש בקשה לביטוח לאומי, אתם גם יכולים לפעול באופן עצמאי ללא צורך בתיווך של חברה למימוש זכויות. חפשו בגוגל טופס בקשה לקביעת אחוזי נכות (טופס 169 א'). מילוי השאלון יהיה מורכב אך תוכלו להגיש אותו אונליין מבלי לצאת מהבית. בשלב שני תצטרכו לשלם קרוב ל-700 ₪, את התשלום תוכלו לשלם דרך האתר אם תרצו לבצע את מה שאפשר מבלי לצאת מהבית.

לבקשה תצטרכו להוסיף אבחונים ואסמכתאות המאשרות את הנכות ואם כבר נקבעו לכם אחוזי נכות תצטרכו להוסיף אישורי ועדות שעברתם. לאחר שהגשתם את הטפסים תזומנו לוועדה רפואית שתכריע בסופו של דבר את זכאותכם. קחו בחשבון שרופאי הוועדה יקבלו החלטה ואתם תוכלו לערער תוך 45 יום על ההחלטה שהתקבלה. הגשת ערעור ניתנת בתשלום של קרוב ל-1000 ₪ אך היא צריכה להיעשות בצורה מקצועית.

 

מהי הדרך המומלצת ביותר כדי להגיש בקשה לפטור ממס הכנסה?

כאמור, פטור ממס הכנסה ניתן להגיש באופן עצמאי אונליין ללא יציאה מהבית. למרות זאת, הדרך המומלצת יותר להגשת בקשה לפטור ממס הכנסה היא דרך חברה למימוש זכויות. חברה למימוש זכויות מבצעת את כל ההליכים עבור התובע והתובע צריך להתייצב בוועדות הרפואיות המכריעות ותו לא.

כבר בשיחה המקדימה עם נציג חברה למימוש זכויות תוכלו לדעת אם אתם יכולים לקבל פטור ממס הכנסה. נציגי החברה יחסכו ממכם התרוצצויות ועגמות נפש. הם יעשו בשבילכם את כל העניינים הבירוקרטיים עד לקבלת פטור ממס הכנסה כמו שמגיע לכם. בהצלחה.

מס הכנסה

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה