תוכן עניינים

ההבדל בין חנות אינטרנטית לחנות פרונטלית

Facebook
Twitter
LinkedIn

העידן הנוכחי מחייב בעלי עסקים לבצע חשיבה הקמה של חנות אינטרנטית, או חנות פרונטלית. האם ניתן לשלב בין השניים או שמא יש לבחור? אנו כאן עם הפתרון לסוגיה.

חנות אינטרנטית מול חנות פרונטלית – מהו ההבדל?

העשור האחרון הביאו עמו שינויים חסרי תקדים בעבור בעלי עסקים, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול. הסיבה לכך היא עלייתן של הרשתות החברתיות כמו גם מנועי החיפוש, אשר גורמים לשינוי אדיר בהתנהגות הצרכנים אשר מעדיפים כיום לרכוש את המוצרים שלהם באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית, לצורך קיצור זמנים וקבלת שירות איכותי יותר. עם זאת, חשוב לזכור כי חנות פרונטלית עדיין מהווה אבן שואבת ללקוחות, בעיקר מבוגרים יותר, וכיום גם קל יותר לנהל חנות פרונטלית בזכות אין ספור שינויים טכנולוגיים אשר מאפשרים להעניק שירות מהיר ואיכותי, כמו גם מבחינת התשלום. למעשה, כיום ניתנת אפשרות לבעלי עסקים לחסוך זמן ומאמץ באמצעות מכונה לספירת שטרות,  אותה מספקת חברת טופולד אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום ייבוא, ייצוא ושיווק של ציוד לעמדות מכירה ממחושבות, כך שגם הפלטפורמה הפרונטלית הופכת לדיגיטלית – ובכך מאפשרת לבעלי עסקים  להעניק ללקוח שירות איכותי, מהיר כמו גם טכנולוגי. עם זאית, אנו עדם לתופעה בה יותר ויותר בעלי עסקים מעוניינים לפתוח גם חנות אינטרנטית, ואנו כאן עם הפרטים.

חנות

חנות אינטרנטית – מתאים לכל בית עסק

כאמור, בעשור האחרון אנו עדים לפריחה אדירה בענף האינטרנט, זאת לאור העובדה כי דור ה Y כמו גם דור  ה Z מעדיפים לבצע את הרכישות אודות מוצרים/שירותים בפלטפורמה האינטרנטית. עם זאת, האפשרות של הקמה של חנות אינטרנטית איננה מחייבת סגירה של החנות הפיזית, אלא ניתן להקים חנות אינטרנטית משלימה, כפי שמסבירים המומחים של חברת BizzApp אשר מתמחה בהקמה וניהול של חנויות אינטרנטית. ע"פ החברה, הקמה של חנות אינטרנטית היא כיום פשוטה יותר מאי פעם, וזאת בזכות העובדה כי יש לא מעט חברות אשר עוסקות בתחום ויכולות לקצר את התהליך של ההקמה, כמו גם אפשרות ללמידה עצמאית באמצעות מדריכים שונים על גבי האינטרנט. יש לקחת בחשבון כי הקמה של חנות אינטרנטית, בין אם מדובר בחנות משלימה או חנות אשר תבטל את החנות הפיזית מצריכה אין ספור פעולות מקדימות, כאשר בניגוד לחנות הפיזית ההבדל המשמעותי נוגע לכך שהחנות צריכה להיות מותאמת לקהל יעד פוטנציאלי, כמו גם ביצוע פעולות מתקדמות הכוללות בין היתר ביצוע אופטימיזציה לאתר, קידום האתר במנועי החיפוש באופן אורגני או ממומן וכו'. על כן, חשוב לזכור כי הפלטפורמה של חנות אינטרנטית מאפשרת לבעלי העסקים לקבל חשיפה רבה וממוקדת יותר, כמו גם להעביר את המסרים השיווקיים באופן איכותי. מעוניינים להקים חנות אינטרנטית? צרו קשר עוד היום במספר 03-6218191.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה