תוכן עניינים

הצלחה בקידום אתרים בגוגל

Facebook
Twitter
LinkedIn

שירותי קידום אתרים בגוגל מציעים לבעלי אתרים הצלחה, הגעה למקום הראשון, הגדלת הטראפיק לאתר בצורה משמעותית והגשמת מטרות אחרות. הצלחה בקידום אתרים בגוגל לא קשורה במזל אלא בניסיון ובהבנה של התחום על בוריו.

מנוע חיפוש

קידום אתרים בגוגל, על מה אנחנו מדברים?

קידום אתר בגוגל הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר של קידום אתר ברשת בכלל, כאשר אנחנו מדברים על קידום אתר בגוגל אנחנו מכוונים לקידום האתר בתוצאות מנוע החיפוש.

הכוונה היא שבעת חיפוש מילות מפתח הקשורות לאתר האתר יעלה באחד מהמקומות הראשונים במנוע החיפוש. מחקרים הראו שגולשים נוטים ללחוץ על אחת מהתוצאות הראשונות בדף הראשון של תוצאות החיפוש, לכן הגעה למקומות אלה קריטית להצלחה של אתרים רבים.

המרכיבים שבונים הצלחה

אחד מהנושאים החשובים ביותר שיש לשים אליהם לב בעת קידום אתר בגוגל הוא נושא הקישורים הנכנסים לאתר, ככל שיותר אתרים מפנים אל האתר אותו אתם מקדמים האלגוריתם של גוגל יזהה את האתר שלכם כאתר טוב ומהימן. לכן, החברות הטובות שעוסקות בתחום זה ידאגו להעלות קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים. עבודה מסוג זה דורשת השקעה מכיוון שהיא דורשת ממי שמקדם את האתר שלכם להחזיק באתרי אינטרנט בעצמו או לשמור על קשרים עם בעלי אתרים רבים.

נושא אחר שמשפיע בצורה מהותית על הצלחה בעת קידום אתרים הוא נושא התוכן, האלגוריתם של גוגל מזהה אילו תכנים עולים לאיזה אתר ובאיזה תדירות. ככל שתעלו יותר תוכן מקורי ובפרקי זמן קצרים ככל הניתן תוכלו לזהות עלייה משמעותית במיקום של האתר שלכם בגוגל. חשוב לשים לב שהתוכן אותו אתם מעלים הוא מקורי ולא מועתק. במידה ותעלו תוכן שמצאתם במקום אחר אתם מסתכנים בכך שגוגל יזהו זאת ויפגעו בדירוג של האתר שלכם.

אחד הדרכים להעלות תוכן הוא פתיחת בלוג באתר שלכם, בלוג שיעסוק בנושא של האתר יאפשר לכם להעלות תוכן בחופשיות ובקלות יחסית, במסגרת הבלוג תוכלו להעניק עצות ורעיונות ללקוחות שלכם ותוכלו להשיג שני ציפורים במכה אחת, גם להעלות תוכן חדש שיועיל לדירוג האתר וגם לתת ללקוחות שלכם את התחושה שהם גולשים באתר מקצועי ואיכותי שמספק להם עצות טובות.

חלק גדול מהצלחה בקידום האתר שלכם בגוגל הוא מבנה נכון, האלגוריתם של גוגל מחפש פרטים מסויימים באתר שלכם שיעזרו לו לסווג אותו בהצלחה, אחד מהמרכיבים האלה הוא פרטי התקשרות לבעלי האתר, בין אם מדובר בדף צור קשר או בתיבה מסוג זה בדף הראשי של האתר. גוגל מחפשת מספר פרטים שקיומם הכרחי לטובת הקידום של האתר במנוע החיפוש.

נושא נוסף שמשפיע על המיקום של האתר במנוע החיפוש הוא האיכות הטכנית של האתר, גוגל פוגעת באתרים שדורשים זמן טעינה ארוך, היא מזהה כשלים בקוד של האתר ומתייחסת אליהם בהתאם.

בסופו של דבר גוגל שואפת להציג את האתרים הטובים ביותר במקומות הראשונים של מנוע החיפוש שלה, כדי להגשים את המטרה שלה היא דואגת לעדכן את אלגוריתם הדירוג באופן תדיר. לכן, חשוב להיות עם היד על הדופק ולדאוג תמיד שהאתר שלכם מעודכן ומותאם באופן אופטימלי למנוע החיפוש של גוגל.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה