תוכן עניינים

מה התירונות בלמידת קורס רוויט בארכיטקטוב

Facebook
Twitter
LinkedIn

מרבית האדריכלים והמעצבים משתמשים כיום בתוכנת רוויט – תוכנת עיצוב ושרטוט ייחודית אשר מהווה כלי עזר בלתי נפרד. במדריך זה נבצע סקירה אודות היתרונות הגלומים בלמידת הקורס, וזאת דרך מרכז ההדרכה ארכיקטוב.

 

קורס רוויט מקצועי: רק דרך מרכז ההדרכה ארכיקטוב

בעשור האחרון מתחולל מהפכה של ממש בתחום האדריכליות והעיצוב הפנים, וזאת בשל כניסה של מערכות טכנולוגיות מתקדמות אשר מהוות כלי עזר בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. תוכנת רוויט אשר נחשבת לפורצת דרך בענף האדריכליות משנה את כללי המשחק, וזאת בשל מערכת חדשנית אשר מאפשרת לכם כאדריכלים ומהנדסים להתקדם לעבר עידן חדש אשר מבוסס על תוכנה ייעודית אשר באמצעותה ניתן לבצע אין ספור פעולות, ובכך לקצר ולייעל את תהליך העבודה. מרכז ההדרכה רוויט נחשב למרכז המוביל בישראל בעבור קורס רוויט מקצועי, וזאת בשל מספר סיבות:

 

סגל מיומן ומקצועי

תוכנת רוויט היא תוכנה אשר עברה שינויים משמעותיים, ואלו אשר מורשים לעבוד עליה הם רק אנשי מקצוע אשר הוכשרו למשימה. תאגיד אוטודסק אשר הקים את התוכנה מחייב הכשרה מקיפה, ולכן חרט על דגלו המרכז את ההכשרה המקיפה והמקצועית ביותר בענף. הצוות המקצועי של המרכז מורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר מעבירים את התכנים הרלוונטיים בעבור קהל האדריכלים, מהנדסים ומעצבים וכן מעניק יחס אישי, וזאת בכדי שתוכלו לקבל את המעטפת המקצועית הטובה ביותר.

 

הקורס המקיף בישראל

קורס רוויט דרך מרכז ארכיקטוב מכשיר מדי שנה אלפי אדריכלים, ולא בכדי. מדובר בקורס המקיף בישראל והוא כולל את כל הנדבכים החשובים ביותר ביחס לתוכנה, החל מהבסיס ועד לפעולות מתקדמות. הקורס כולל 12 מפגשים ממוקדים, והוא נערך במתכונת של 48 שעות לימוד. ביחס למוסדות אחרים, מציג מרכז ארכיקטוב מורשת מפוארת אשר עברה שינויים עם הזמן, כתוצאה משדרוג של התוכנה וכן הוספה של פיצ'רים. באמצעות יצירת קשר עם המרכז תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה, וזאת בשל אצבע על הדופק הן מצד סגל המרצים והן מצד גורמי מקצוע בתוך המרכז אשר חותרים באופן מתמיד ליצירת מעטפת לימודים מקצועית, המבוססת על החידושים החמים ביותר של התוכנה.

 

סביבת לימודים שקטה

מרכז ארכיקטוב מציע סביבת לימודים שקטה ונעימה במיוחד. בכל חדר לימוד ניתן להבחין באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכן בחשיבה מחוץ לקופסא, וזאת בשל הרצון העז לספק לכם סביבת עבודה נעימה אשר לא רק תתרום לחוויות הלימודים הפרטית שלכם אלא גם לצורך התמקצעות ברזי התוכנה, וזאת באמצעות מחשוב מתקדם וכן ליווי וסיוע מצד סגל המרצים. מדובר במרכז מוביל בתחומו אשר זכה למחמאות מקיר לקיר, ולכן מדובר בהזדמנות אשר אותה פשוט אסור לפספס. לקבלת מידע נוסף והרשמה לקורס החדש, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

תואר

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה