תוכן עניינים

4 טעויות שכדאי להימנע מהן בקידום האתר שלך

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל אחד רוצה אתר. המהלך השיווקי הטוב ביותר שבעל עסק יכול לעשו היום הוא לפתוח אתר אינטרנט לעסק שלו ולקדם אותו בגוגל ובפייסבוק.

למרות ההייפ שבדבר, יש מגוון ענק של טעויות שאפשר לעשות באסטרטגיית השיווק שלכם.

כדי להימנע מהשקעות כספיות מיותרות וטעויות בסיסיות בקידום האתר שלכם, כתבה זו תראה לכם את הדרך הנכונה, ומה היתרונות בחבירה למומחה פרסום

ממומן בגוגל.

 

מומחה פרסום

בתור התחלה, לקידום אתרים באינטרנט ובמדיה יש אנשי מקצוע שזה כל עולמם. טעות מאוד נפוצה בקרב בעלי עסק חדשים היא הרצון לעשות הכל בכוחות עצמם. אם שמים רגע את האגו בצד ושוכרים את שירותיו של מומחה לפרסום ממומן בגוגל, לא רק שיהיה לכם יותר זמן לפתח את העסק שלכם, גם ההיבט השיווקי של העסק שלכם יקבל את מלוא תשומת הלב.

 

סוגי הפרסום השונים

טעות נוספת בקידום אתר העסק היא לא להכיר את סוגי הפרסום השונים. למשל, לא מעט בעלי אתרי אינטרנט לא מכירים את אפשרות הקידום האורגני, שהיא חינמית לגמרי והיא תלויה ביצירתיות ובמשאבי בעל האתר. מדובר במאמרי בלוג המכילים מילות חיפוש נפוצות בהקשר של העסק המפורסם באתר. מאמרים אלו צריכים להיות ארוכים בשבלונה של כותרת ראשית וכותרות משנה כדי שדפדפן גוגל יזהה זאת. למשל, אם תשכרו את שירותי sfb שיווק דיגיטלי תוכלו להימנע מכל טעות אפשרית וכאלו שתעשו בעתיד.

 

קישוריות באתר

טעות נפוצה מאוד בקרב מפרסמי המאמרים ועורכי אתרים מתחלקת לשתי סוגים:

  1. לא לשלב קישורים בגופי טקסט שונים שמפנים לעמודים שונים בתוך האתר.
  2. לשלב קישורים שגויים, שבורים או לא מדויקים בגוף הטקסט.

כשניגשים לעריכת אתר אינטרנט, חייבים לקחת בחשבון את חוויית המשתמש ואת הממשק שלו אל מול האתר. זו כתבה בפני עצמה, אך הזנת קישוריות נכונה בטקסט בחלקיו השונים של האתר הם התחלה מצוינת בשיפור חלק זה (UI\UX).

 

מה זה קידום בגוגל

כנראה שהטעות הגדולה באגף השיווקי של האתר שלכם הוא לא להשתמש בכלי הפרסום של גוגל. הכרת מערכת הדפדוף שלהם, הכרת יסודות הקידום האורגני, עלויות ויתרונות הקידום הממומן, שימוש במיקומים ופרסום מיקום העסק – אלה רוב הכלים של גוגל בהיבט השיווק ועוד לא ציינו בכלל את היתרונות במודעות גוגל.

 

Sfb שיווק דיגיטלי

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי, הגיע הזמן ללמוד ולהתפתח – סימן שאתם צריכים לפנות למומחי הפרסום האלה. פנייה אחת ותוכלו להתחיל או לחזק את קידום העסק שלכם ולהגדיל את קהל הלקוחות. בעלי עסקים לא תמיד יכירו את יתרונות השיווק והקידום במדיה. סוכנויות קידום אתרים, ובראשן sfb נועדו לעזור לכם להתפרסם ולהגדיל את קהל הלוקחות שלכם. אסטרטגיה, כלי קידום, תמחור הוגן – הכל באותה סוכנות. בהצלחה למקדמים.

מחשב

 

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה