תוכן עניינים

כיצד נקדם אתר מסחרי באינטרנט?

Facebook
Twitter
LinkedIn

עסקים רבים המנהלים חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, משקיעים בשנים האחרונות לא מעט משאבים בתחום הקידום האורגני. זאת, בעיקר בשל מחירי הקידום הממומן המאמירים והתמודדות מול תופעות שליליות כמו קליקים מזויפים וקליקים של מתחרים. במאמר הזה נציג טיפים חשובים לקידום אתרים מסחריים ברשת האינטרנט.

 

טיפ מספר 1: התמקדו בביטוי המפתח החשובים

אחת מן הפעולות החשובות ביותר שבית עסק צריך לבצע כאשר הוא נפנה לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק, הוא להבדיל בין ביטויי מפתח המייצגים נכונות לבצע רכישה, ובין ביטויים המצביעים על התעניינות וגישוש ראשוני בלבד. המיקוד של בית העסק צריך להתבצע במילות המפתח שמשרתות את האסטרטגיה העסקית שלו (לפעמים היא תתמקד במילות מפתח תחרותיות אך מוכרות, ולעיתים דווקא במילות אשר מייצגות גישוש ראשוני, והן פחות תחרותיות).

 

טיפ מספר 2: בנו את האתר בצורה היררכית נכונה

לבניה נכונה של אתר אינטרנט מבחינת היררכיה ישנה משמעות כפולה. מבחינת המשתמש: בניה נכונה תאפשר לגולשים באתר לבצע ניווט בצורה נוחה וברורה, להנגיש תכנים חשובים במספר לחיצות מינימלי, ולשקף בפני הגולש מהם תחומי העיסוק שהאתר מתמקד בהם. מבחינת מנועי החיפוש: בניה נכונה של האתר מבחינת ההירכיה תסייע למנוע החיפוש להבין טוב יותר מהם הדפים החשובים יותר באתר ואילו עמודים חשובים פחות, מהם הביטוייים שעליהם כדאי לדרג את האתר ומהם הביטויים שרלוונטיים פחות.

 

ליחצו לבניית אתר תדמית מבית EZPOINT.

 

טיפ מספר 3: בצעו אופטימזציה לדפי האתר

על מנת להתאים את דפי האתר השונים להצגה במנועי החיפוש השונים, ולהגדיל את הסיכויים שמנועי החיפוש אכן יבחרו להציג אותם עבור שאילתות רלוונטיות של הגולשים, יש לבצע אופטימיזציה של דפי האתר. פעילות כזאת כוללת, בין היתר, טיוב כותרות המטא ותיאורי המטא של האתר, סידור נכון של היררכיה הכותרות באתר, שילוב קישורים פנימיים בהתאם לצורך, כיווץ תמונות, שילוב תגיות אלט על מנת להסביר למנועי החיפוש מה רואים בתמונות השונות המשולבות באתר, שילוב מילות מפתח חשובות בתוכן שמוטמע באתר, טיוב ועיבוי התוכן באתר ועוד.

 

טיפ מספר 4: טיפול בתוכן משוכפל

טיפול בתוכן משוכפל הוא בקרת מפתח בכל הקשור להימנעות מעונשים מיותרים של גוגל. עשו שימוש אך ורק בתוכן מקורי וייחודי, ודאגו לטפל בעמודים משוכפלים, הנוצרים מעת לעת על ידי מערכות ניהול התוכן (דפי קטגוריות שונים, דפי הדפסה וכו'). בהתאם לצורך, שלבו תגית קנוניקל על מנת לאותת למנועי החיפוש מיהו הדף המקורי והרלוונטי.

 

טיפ מספר 5: אפשרו יצירת קשר בדרכים שונות

אם לא תספקו לקהל הגולשים שלכם מגוון של דרכים ליצור עימכם קשר, הגולשים עלולים לנטוש את האתר ולעבור לתוצאה הבאה במנועי החיפוש, מה שישפיע כמובן גם על הדירוג של האתר בצורה אורגנית. הקפידו לשלב דרכים שונות ליצירת קשר כמו השארת פרטים בטופס, פרסום מספר טלפון וכתובת מייל, שילוב צ'אט באתר ודרכים נוספות שישפרו את הקשר שלכם עם הגולשים באתר.

אנשי מסחר

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה