תוכן עניינים

מה עדיף – לבנות אתר בקוד פתוח או בקוד סגור?

Facebook
Twitter
LinkedIn

אנחנו לא מרבים לחשוב על זה אך העולם שבו אנו חיים כיום שונה באופן דרמטי מן העולם שבו חיו הורינו לפני שלושים שנה.

יש הרבה הבדלים בין העולמות השונים אך נראה כי ההבדל המשמעותי ביותר הוא האינטרנט.

האינטרנט שינה את האופן שבו אנו חיים והשפיע על כל פרט ופרט בחיינו. מכיוון שהאינטרנט הוא כה חשוב אפשר לראות כי אין כיום עסק אשר יכול לשרוד ללא אתר אינטרנט.

על רקע זה עולה השאלה מה עדיף, לבנות אתר בקוד פתוח או סגור?

אם כן אתם צריכים להבין כי יש יתרונות בבנייה עם קוד פתוח מכיוון שכך אפשר לבצע שינויים באופן תדיר באתר מבלי להיות תלויים בספקים.

לכן אפשר לקבוע כי קוד פתוח עדיף על פני קוד סגור ויש לו מעלות רבות אל מול קוד סגור.

 

האם כדאי לבנות את האתר לבד?

עליכם להבין כי האתר שלכם הוא כרטיס הביקור לעסק שלכם והוא צריך ליצור אפקט של וואו כאשר נכנסים אליו בפעם הראשונה. אם האתר לא יהיה ברמה גבוהה אתם תאבדו לקוחות. לכן לא כדאי לבנות את האתר לבד אלא עם מקצוענים אמיתיים אשר יבטיחו כי האתר שלכם יענה על הצרכים שלכם וישרת אתכם כמו שצריך. על רקע זה אפשר לפנות אל חברה כמו חוליאן טרומפר אשר נמצאת בכתובת הבאה – https://julian.org.il. חברה כזאת תבטיח כי בניית האתר שלכם תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש ותבטיח כי הגולשים שלכם ייהנו מאתר מושלם אשר יגדיל את התנועה באתר וכך את המכירות גם כן.

 

תכנון, תכנון ושוב תכנון – המפתח לבנייה חכמה של אתר

אז איך נבטיח כי האתר שלנו יהיה איכותי? פרט לעובדה שכדאי לנו לפנות אל https://julian.org.il (חוליאן טרומפר). התשובה היא שאנו חייבים לשים דגש על תכנון האתר. עליכם להבין כי התכנון הוא מרכיב מרכזי בבניה של האת ויש לו השפעה גדולה על התוצאה הסופית של האתר. התכנון חייב לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולהחליט היכן כל דף יהיה ואיזה תכנים יהיו בו. בבניית אתר לא פועלים בשליפה מן המותן אלא מתכננים הכול וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להצליח ואם אתם רוצים שהאתר שלכם ישרת אתכם במשך תקופה ארוכה על הצד הטוב ביותר.

 

כמה בניית אתר חדש תעלה לי?

רבים בוודאי תוהים בינם לבין עצמם כמה אתר חדש יעלה להם והאם זה שווה את ההשקעה. אם כן כיום אפשר לומר כי המחירים של בניית אתר הם לא בשמיים ואפשר לבנות אתר בצורה זולה אך עדיין איכותית וזהו משהו שכדאי לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים אתר המקצועי וטוב אך מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב שלכם.

 

איש דיגיטל

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה