תוכן עניינים

מה ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לרפואה משלימה לבין שף פרטי?

Facebook
Twitter
LinkedIn

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדרך הנכונה כיום להציג את העסק שלך בפני אנשים אחרים באינטרנט ובמציאות.

כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל בתוכו תוכן על העסק שלך, פרטי יצירת קשר, מוצרים, חוות דעת מלקוחות, ניווט אל העסק, וכמובן יצירת פרופיל עסקי אשר חושף את המידע הרלוונטי על

העסק בפני לקוחות חדשים.

היתרון של כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא היכולת להתחבר על ידי לינקים למספר מקומות בעסק – לאתר העסקי, לעמודי הרשתות החברתיות של העסק, לדפי המכירה ועוד.

 

ההבדלים בין סוגי כרטיסי ביקור

כמו לכל פוסט או פרסום, לכל כרטיס ביקור יש צרכים ומטרות שונות. לדוגמא כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שמוכר מוצרים – ההעדפה היא למלא את כרטיס הביקור בתמונות וסרטונים של אותו מוצר, כמובן לאחר היכרות קצרה עם העסק ואנשיו. אך בכרטיס ביקור לרופא או איש מקצוע אחר, ההעדפה היא כמובן לספר כמה שיותר על האדם העומד במרכז העסק, להביא חוות דעת עליו ועל השירות שלו, וכמובן לספר את הסיפור המרכזי ואת הבשורה שהעסק מביא לעולם. ולכן שני הכרטיסים יהיו שונים מאוד אחד מהשני. לפרטים על כרטיס digitalbcard.

 

ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לרפואה משלימה לבין שף פרטי

בעוד שעסק לרפואה משלימה ינסה לקדם את עצמו על ידי סיפור, על ידי גרימת תחושת רוגע ושלווה על הלקוח, ועל ידי חוות דעת ממטופלים, עסק של שף פרטי יתמקד בחוויה ובמוצר שהוא מביא אתו – חוויה קולינרית, של אוכל טוב, של טעמים ואווירה. בעוד שכרטיס ביקור של רפואה משלימה יהיה מלא יותר בתוכן כתוב, כרטיס הביקור הדיגיטלי של השף יהיה רווי בתמונות, סרטונים, ופחות מלל מיותר. כמובן שבשני הכרטיסים יהיה קצת גם מהדבר השני, אך פה ההתמקדות היא על המוצר ופה על החוויה, הטיפול, והרווח שמעניקה הרפואה המשלימה על כל מוצריה.

 

על מה אסור לוותר בכרטיס ביקור דיגיטלי?

כמובן שתמונות וסרטונים מושכים את העין ומסקרנים את הלקוח הפוטנציאלי, אך כתלות בסוג העסק ובאופן השיווק, גם הרבה תוכן כתוב, שמועבר בצורה טובה ללקוח יכול לעשות את העבודה. ההמלצה היא – אם העסק שלכם לא מוכר מוצרים פיזיים, נסו לשלב יותר תוכן כתוב מאשר תמונות, ונסו לספר את הסיפור באותנטיות כנה וככה לגרום ללקוחות להתעניין. מומלץ גם להיעזר בכותבי תוכן מנוסים אשר יעצימו את התוכן ואת ההשפעה של הכרטיס.

 

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה בתוכן שלו בהתאם למטרה ולעסק שהוא מקדם. יש הרבה סוגי עסקים ולכל עסק מתאים סוג כרטיס שונה. נסו להבין מה קהל היעד שלכם מחפש ולפי זה להתאים לו את הכרטיס – ככה תדעו אם הוא צורך יותר תוכן כתוב או תמונות וסרטונים. קחו חברה מוכרת אשר תתעסק בתהליך הקמת הכרטיס וגם בשיווקו לאחר מכן, וככה תשפרו את יעילות הקידום הדיגיטלי.

הזנת כרטיס

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה