תוכן עניינים

מה זה קמפיין PPC – ואיך זה עובד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

קמפיינים PPC הם חלק בלתי נפרד משיווק ופרסום דיגיטלי, יש להם פוטנציאל חשפיה מאוד גבוה, זוהי דרך מעולה להגיע לקהלים רלוונטיים חדשים, ולהגדיל א המכירות, לקמפיין PPC יש ROI גבוהה, זו אחת מאפשרויות השיווק המשתלמות ביותר לעסקים, וספצפית לעסקים קטנים. במאמר הבא נסקור מה זה קמפיין PPC, איך זה עובד, אסטרטגיות מומלצות ולמה זה שווה את ההשקעה שלכם.

 

מה זה קמפיין PPC

אז מה זה קמפיין PPC ? קמפיין PPC הוא סוג של שיווק באינטרנט המאפשר לעסקים לקדם את המוצרים שלהם באינטרנט.קמפיין PPC הוא פרסום מודעה במנועי חיפוש ורשתות חברתיות, כאשר שאתה משלם עבור כל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך קמפיין PPC מתחיל ביצירת פרסומת במנוע חיפוש, רשת מדיה חברתית או ספק דוא"ל. מודעות אלו מקודמות  באמצעות ערוצים שונים כמו גוגל אדוורדס, מודעות פייסבוק ומודעות אינסטגרם.

 

איך זה עובד

קמפיין PPC הוא דרך חסכונית לקדם את העסק שלך בגוגל. אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך. ככה זה עובד:

1) אתה יוצר מודעה הכוללת כותרת, תיאור וכתובת אתר.

2) הפלטפורמה בה פירסמת מציגה את המודעה שלך לגולשים, גוגל למשל מציבה את המודעה שלך בתוצאות החיפוש שלה ומציגה אותה בצד ימין של המסך, מעל התוצאות האורגניות.

3) כשמישהו לוחץ על המודעה שלך, הוא מועבר לכתובת האתר שצירפת בשלב 1.

4) אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך – לא עבור הופעות או צפיות.

 

למה כדאי להשקיע במודעות PPC?

קמפיינים PPC הם חלק בלתי נפרד משיווק ופרסום דיגיטלי. הם עוזרים לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם וליצור לידים. הם יכולים לשמש למגוון מטרות כגון:

– יצירת תנועה באתר שלך

– הגברת המודעות למותג

– קידום מוצר או שירות.

–  הנעת לקוחות חדשים

 

אסטרטגיות מומלצות ביצירת קמפיין PPC

להלן כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור ליצור יותר לידים עבור הקמפיין שלך:

– מיקוד למילות מפתח או ביטויים ספציפיים על מנת להגיע לקהל המתאים.

– יצירת מודעות מושכות מספיק כדי שאנשים ילחצו עליהן.

– הצגת מודעות במספר פלטפורמות כגון גוגל, בינג, יאהו, אינסטגרם ופייסבוק

– שימוש בטכניקות של מיקוד מחדש כגון רשימות שיווק מחדש למודעות חיפוש (RLSA) וקהלים מותאמים אישית ב-Facebook Ads Manager

– שימוש בכלי מחקר מילות מפתח כמו Google Adwords Keyword Tool או SEMRUSH, אתה יכול לבדוק מהי התחרות עבור כל מילת מפתח וכמה אנשים מוכנים לשלם עבור מודעות המשתמשות בה.

– צור מודעות המציעות הנחה, הפונות לאנשים שהיו מעוניינים במוצר או בשירות שלך בעבר.

 

לסיכום

לסים, קמפיין PPC הוא קמפיין ממומן שבו אתה משלם פר קליק על המודעה, זהו קמפיין משתלם לעסקים רבים, אנחנו מקווים כי המאמר עזר לך להבין את הקמפיין ומדוע כדאי להשקיע בו.

 

קמפיין PPC

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה