תוכן עניינים

7 משחקי וידאו שאתם חייבים להכיר

Facebook
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות משחקי הוידאו וקונסולות המשחק עברו שיפורים משמעותיים הן באיכות הגרפיקה והן ברמת המשחקיות והריאליזם שלהם. לכן, אין זו הפתעה שהפופולריות של משחקי הוידאו גדלה עד כדי כך שמתקיימים אירועי ספורט של ממש בהם מתחרים שחקנים מכל רחבי העולם על פרסים בשווי של מיליוני דולרים. בין אם אתם שחקנים חובבים או גיימרים מקצוענים שמכירים את השלט כמו את כף ידכם, את שבעת המשחקים הבאים אתם פשוט חייבים להכיר.

כבר מזה זמן רב משחקי וידאו הפסיקו להיות נחלתם הבלעדית של הילדים, וניתן למצוא מגוון עצום של משחקים בז'אנרים שונים שיתאימו לכל אחד ואחת. אז אם גם אתם מחפשים את המשחק הבא שלכם, הרשימה הזו היא בדיוק בשבילכם!

 

FIFA

סדרת משחקי הכדורגל הפופולרית FIFA מבית Electronic Arts היא הסטנדרט העולמי בכל הנוגע למשחקי ספורט, ומשחקי כדורגל בפרט. מדי שנה, אנו זוכים להתחדש במשחק פיפא חדש המעודכן לפי המצב הנוכחי של עולם הכדורגל, כשכל משחק מביא איתו שיפורים נוספים בחוויית המשחק. מעבר לבילוי מושלם עם חברים, פיפא מאפשרת גם משחק תחרותי ברשת מול שחקנים מרחבי העולם.

 

Call of Duty

סדרת קול אוף דיוטי היא כנראה מותג משחקי היריות מגוף ראשון הפופולרית והמוצלחת ביותר אי פעם, המושכת אליה מיליוני שחקנים מכל קצוות העולם. במהלך החודש הקרוב, נזכה לראות את יציאת המשחק החדש Call of Duty: Vanguard, המצטרף למשחק הטרי בסדרה Modern Warfare II.

 

GTA V

חברת רוקסטאר האגדית אומנם מוציאה משחק חדש פעם באף פעם, אך כל משחק היוצא ממנה הוא בגדר עילוי בפני עצמו. GTA V שיצא לעולם לפני 9 שנים ועדיין נחשב לאחד ממשחקי הפשע הטובים והפופולריים בכל הזמנים.

 

Assassin’s Creed

אין הרבה משחקים עם בסיס מעריצים נאמן כמו Assassin’s Creed, הנותנת לנו להיכנס לנעליהם של מתנקשים מיומנים מתקופות שונות בהיסטוריה המבצעים שלל פעלולים ומשימות מורכבות. בעוד שהמשחק האחרון בסדרה, וואלהלה, בו אנו משחקים ויקינג בתקופת הפלישה הנורדית לאנגליה הוא משחק מעולה בפני עצמו, תשמחו לשמוע שבשנה הקרובה אנו צפויים לקבל כ- 3 משחקים חדשים בסדרה!

 

Forza Horizon

פורצה הורייזון נחשב על ידי גיימרים רבים למשחק המרוצים הטוב ביותר אי פעם. משחק זה מאפשר לנו לנהוג ברכבי החלומות שלנו באווירה מציאותית שלא דמיינו שאפשרית, ולהתחרות במסלולים מאתגרים מול חברים וברשת.

 

Elden Ring

אוהבים אתגרים? המשחק הזה הוא בשבילכם. משחק ה- RPG הפופולרי זכה לסיקור תקשורתי נרחב עקב היותו מאתגר במיוחד, הגורם אפילו לגיימרים מנוסים לבלות שעות רבות על משימות בודדות. אם אתם בקטע של משחקי פנטזיה ולא מתרגשים מלהפסיד, המשחק הזה הוא בול מה שאתם צריכים!

 

Crusader Kings III

המשחק הזה הוא לא עוד סתם משחק אסטרטגיה רגיל, בו אתם בונים את האימפריה שלכם וכובשים את העולם. כאן, במקום לשחק מדינה מסוימת, אתם למעשה משחקים שושלת אצולה בימי הביניים, אותה תצטרכו לבנות באמצעות תככים, כלכלה וכוח צבאי בכדי לאפשר לה לשרוד את שלל התהפוכות של עידן מסעות הצלב.

שלט

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה