אין ספק שאחד הגורמים המשפיעים ביותר על בחירתם של לווים, לאיזה בנק לפנות במטרה לקבל משכנתא, היא חווית הלקוח שהבנק מייצר ומספק להם. בנקים בהם החוויה היא חיובית, ימשכו אליהם לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתם. העידן הדיגיטלי מאפשר לבנקים לספק חווית לקוח אטרקטיבית במיוחד. אנחנו כאן בשביל להציג בפניכם את חווית הלקוח שתקבלו בבנק הפועלים.
נטילת משכנתא היא לא דבר קל. זה תהליך שדורש פעולות שונות, יש לא מעט לחצים וחששות לפני שמגישים בקשה, אחרי שהיא מאושרת ובשלבים מתקדמים יותר כאשר היא מתחילה לפעול וצריך להחזיר אותה. בשביל להקל על הלווה, הבנק צריך לייצר לו תנאים נוחים וכן לספק לו חווית לקוח נעימה, מהרגע שהוא פונה בבקשה ועד לשלבים בהם הוא מתחיל בהחזר המשכנתא.
העידן הדיגיטלי מאפשר לשפר את חווית הלקוח באופן משמעותי. ברמת הבסיס, מעצם זה שניתן להשתמש בכלים דיגיטליים אטרקטיביים וזמינים, אך גם כשנכנסים לפרטים ומבצעים פעולות שונות. העידן הדיגיטלי מאפשר לבנק לספק ללקוח מעטפת הרבה יותר רחבה ופשוטה, ולספק לו את המענה הדרוש בשביל שהוא יוכל לקבל משכנתא ולהתמודד עם ההחזר שלה בצורה חכמה.
אצלנו זה מתחיל ברמת בסיס, פתיחת חשבון למשכנתא – בנק הפועלים מתאפשרת דרך האתר או אפליקציה. הכל נעשה בצורה מהירה, פשוטה, זמינה, מבלי שצריך להגיע לסניף לשם כך. אחרי שפותחים חשבון, גם שאר השלבים מתבצעים בצורה מהירה וזמינה ויוצרים חווית לקוח משתלמת.
איך משפרים חווית לקוח בעידן הדיגיטלי
אנחנו בבנק הפועלים מציעים ללקוחות שלנו ליהנות מאפשרויות שונות המייצרות תקשורת יעילה, מהירה ואמינה, ומשפרים את היכולת שלהם לקבל משכנתא וליהנות ממנה בתנאים הרבה יותר טובים.
5 דוגמאות לשיפור חווית הלקוח
העברת מסמכים בצורה מהירה – דרך אמצעים דיגיטליים, יכולים הלקוחות שלנו להעביר את כל המסמכים באופן מהיר לבנקאי, בשביל לקבל אישור לקבלת משכנתא. בלי להמתין זמן רב ומבלי שיש צורך להגיע לבנק.
מחשבון משכנתא – דרך אתר הבנק והאפליקציה, אפשר ליהנות ממחשבון משכנתאות המאפשר להחליט איזה מסלול יכול להתאים ללקוח, איזו ריבית ומה תהיה תקופת ההחזר של המשכנתא.
תקשורת עם בנקאי – האתר והאפליקציה מאפשרים לייצר תקשורת ישירה וזמינה מול הבנקאי בבנק. ניתן לקבל מענה בכל עת, לכל עניין. הלקוח נהנה משירות בנקאי אישי שישרת אותו בכל דבר שקשור למשכנתא.
מידע אודות משכנתאות – האתר של בנק הפועלים מציע את כל המידע הרלוונטי למי שאיננו בקי בתחום ואיננו מכיר את הנושא של משכנתאות. כך אפשר ללמוד אותו ולהגיש בקשה כשמכירים את המושגים והנתונים הרלוונטיים.
האתר והאפליקציה מספקים גם מידע זמין ועדכני אודות המשכנתא שהלקוח לקח, כמה תשלומים נותרו לו בשביל להחזיר אותה במלואה, ריביות ועוד.
פתרונות מתקדמים – ניתן לקבל פתרונות מגוונים במידה וקיים קושי להחזיר את המשכנתא, מחזור משכנתאות או פתרונות אחרים.