תוכן עניינים

מתי הכי כדאי להתחיל לקנות עוקבים באינסטגרם?

Facebook
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה להיות אחת הפלטפורמות הבולטות והנחשבות ביותר מבין הרשתות החברתיות.

עם למעלה מביליון משתמשים על בסיס חודשי אין פלא שכולם רוצים לקחת חלק בחגיגה, החל מבני נוער שמשתמשים באינסטגרם למטרות חברתיות, סלבריטאים שנעזרים באינסטגרם כדי לתקשר עם קהל המעריצים שלהם ואפילו בעלי עסקים קטנים וגדולים שמשתמשים באינסטגרם על מנת לשווק את המוצרים שלהם ולחשוף אותו לקהל יעד פוטנציאלי.

המוביליות בין אותם סוגי משתמשים גדולה ונערה שפתחה אינסטגרם כדי לראות ולהראות תמונות וסרטונים לחברים יכולה במהרה להתפרסם ואף להפוך את החשבון שלה לעסק רווחי למדי.

אז איך למעשה עוברים מלהיות משתמש אינסגרם פשוט לאושיית רשת או אפילו סלבריטאי של ממש?

המפתח למעבר הזה נמצא בשימוש מושכל בשרות של קניית עוקבים באינסטגרם. יש מספר מצבים שמצדיקים מהלך שכזה:

 

אתה משתמש מתחיל ואתה רוצה להגדיל את כמות הלייקים והעוקבים

אז בשעה טובה פתחת חשבון אינסטגרם והתחלת להעלות סרטונים מעולים ותמונות מוצלחות. אתה מקבל לייקים ועוקבים מהחברים שלך אבל כמות האנשים שאתה מכיר מוגבלת והגעת לסף שאתה לא מצליח לעבור. קניית כמות גדולה של עוקבים ולייקים היא אסטרטגיה מוצלחת במקרים שכאלה שכן אחרי שתעבור את אותה משוכה ראשונית, בהנחה שתקפיד להעלות תוכן איכותי כמות הלייקים, העוקבים והתגובות רק ימשיכו לעלות.

 

אתה רוצה להפוך את החשבון שלך לרווח כספי

אז כבר יש לך כבר כמות נכבדה של לייקים ועוקבים ואתה רוצה לקחת את החשבון שלך לשלב הבא. פרופיל פופולרי באינסטגרם יכול להיות עסק לכל דבר שיניב לך רווח נאה. חברות פרסום רבות מחפשות את אותם המשתמשים המשפיעים. אותם משתמשים שיש להם קהל נאמן ורחב במיוחד מקבלים לא פעם תשלום עבור שיווק מוצרים לחברות פרסום אלו ואף מקבלים מתנות בכדי לנסות ולהראות לקהל העוקבים שלהם. בכדי להנות מאותן פריבילגיות בדרך כלל צריך לתחזק פרופיל אשר כמות העוקבים בו נעה בין 1000 ל-10,000 עוקבים ויש שיפנו לקניית עוקבים מתוך רצון להגיע למעמד המיוחל הזה.

 

אתה כבר סלב באינסטגרם ואתה רוצה לתת דחיפה נקודתית במצבים מסוימים

גם המשתמשים המפורסמים והמצליחים ביותר יודעים כי קנייה נקודתית של לייקים היא חיונית לצורך המשך שמירה על המותג שלהם והעסק שלהם. לעיתים מדובר בקנית לייקים לפוסטים שפורסמו בשעות חלשות יותר או קניית לייקים לפוסטים שעוסקים בנושאים קצת פחות פופולריים. בכל מקרה הנראות של כלל הפרופיל עשויה להיות מושפעת לרעה מפוסט אחד חלש לכן חשוב להקדים תרופה למכה ולדאוג לעשות השלמות באמצעות קניית לייקים בהתאם לצורך.

קניית עוקבים לאיסטגרם יכולה להיות מועילה במגוון רחב של תרחישים. בין אם אתה רק בתחילת הדרך, אושיית רשת או סלב מנוסה הכי חשוב שתמשיכו להעלות תוכן איכותי לעיתים קרובות, לשמור על קשר עם העוקבים שלכם ולדעת מתי צריך להיעזר בשירותים של קניית עוקבים.

רשת חברתית

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה