תוכן עניינים

6 פרמטרים שמשפיעים על קידום האתר

Facebook
Twitter
LinkedIn

ישנם לא מעט פרמטרים אשר משפיעים על קידום האתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, כמו גם הרשתות החברתיות. המומחים של חברת Everest אשר מתמחה בקידום אתרים מציגים את הפרמטרים.

קידום אתרים – מהם פרמטרים אשר משפיעים על האפקטיביות?

קידום אתרים היא פעולה שכיחה מאוד בשנים האחרונות, וזאת לאור העובדה כי בעלי עסקים רבים הבינו כי על מנת לקבל את החשיפה לאתר שלהם וכתוצאה מכך גם להגדיל הכנסות, הם צריכים לבצע הקמה של האתר ולאחר מכן קידום שלו באמצעות קידום אתרים אורגני או ממומן. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי יש לא מעט מעט פרמטרים אשר קובעים האם הקידום יצליח או לא, והמומחים של חברת Everest אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום מציגים לכם שישה פרמטרים אשר משפיעים על התהליך, ועל כל בעל עסק להכיר:

שלבי קידום

  1. אופטימיזציה – מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר לשם הצלחה של קידום האתר, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתנאי סף של גוגל. למעשה, האתר של בית העסק חייב להיות מותאם לפתיחה מכל מכשיר סלולר או טאבלט, כחלק מההבנה כי רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות המכשיר הנייד. על כן, בדקו היטב כי ביצעתם אופטימיזציה לאתר כך שהוא רספונסיבי וקל לפתיחה מכל מכשיר, באופן מהיר.
  2. תוכן – תוכן לא מעניין או ללא שילוב של מילות מפתח עלול להוביל לירידה בדירוג של האתר, וכתוצאה מכך מפעולה לא נכונה של קידום. על כן, בדקו היטב כי התוכן באתר הוא תוכן מעניין ואינפורמטיבי אשר משלב מילות מפתח פופולריות בהם משתמשים גולשים בעת כניסתם למנוע החיפוש.
  3. עדכון תכנים – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב מאוד לבדוק כי האתר מעודכן כל העת בתכנים חדשים, כאשר פרסום עקבי יאפשר לבצע את קידום האתר באופן טוב יותר, על אף כי לא מדובר בתנאי סף של גוגל לביצוע של קידום אתרים אורגני.
  4. קישורים – מעט קישורים חיצונים או פנימיים אשר מקושרים לאתר שלכם עלולה להוביל לירידה בדירוג, וזאת לאור העובדה כי קישורים מאתרים אחרים מהווה בעבור גוגל מדד לאמינות. על כן, בדקו היטב כי האתר שלכם מקושר באמצעות קישורים חיצונים ופנימיים, לשם הצלחת התהליך.
  5. מוניטין שלילי – מדובר בתחום שלא רבים מכירים אותו, אולם הוא נדבך חשוב מאוד בכל הקשור לקידום אתרים. למעשה, במידה ויש מוניטין שלילי לבית העסק אשר מתפרסם באתרים שונים, הוא עלול להוריד באופן משמעותי את הדירוג של האתר, ובכך לפגום בתהליך הקידום.
  6. מהירות טעינה – במידה והאתר לא עולה באופן מהיר, הוא עלול לגרום לעזיבה של גולשים, ובכך לפגום בתהליך הקידום באופן משמעותי. לכן, בדקו היטב כי האתר עולה במהירות, גם מהמחשב וגם ממכשירים אחרים כמו הסלולר.
מאמרים קשורים

כתיבת תגובה