תוכן עניינים

קורס אורקל – הצעד הראשון שלך במסלול להייטק

Facebook
Twitter
LinkedIn

רוצים להיכנס לעולם ההיי-טק? יש לנו חדשות מצוינות עבורכם! קורס אורקל הוא הצעד הראשון שלכם בכניסה לעולם ההיי-טק הנכסף שהפך מזמן לשאיפה מקצועית של אנשים רבים. אז אם עוד לא שמעתם על קורס אורקל? המשיכו לקרוא!

 

אז למה בעצם להיכנס להיי-טק?

עולם ההיי-טק כבש מזמן את התעשייה הישראלית. מדובר בקרקע פורייה שמתפתחת כל עת ועת לקבלת משכורות גבוהות במיוחד מעבר לממוצע של המשק הישראלי. כמו כן, עולם ההיי-טק ידוע בתנאי ההעסקה המפנקים מאוד לעובדים שלו. החל מסביבת עבודה נוחה וגמישה המתאימה גם לעבודה מהבית וגם צ'ופרים ופינוקים שהחברות מעניקות לעובדיהם בשימוש בהטבות כמו סי-בוס ותן ביס. אז אם גם אתם רוצים להיות חלק מהעניין – קורס oracle הוא המפתח בשבילכם.

 

אז מה זה בעצם קורס אורקל?

קורס אורקל נועד לספק למשתתפים בו הבנה מתקדמת של עקרונות הליבה והנושאים של Oracle Performance Tuning. באופן זה יתאפשר לסטודנטים לרכוש ידע מיוחד בנושאי אופטימיזציה נבחרים – ארכיטקטורה, אינדקסים ותוכניות ביצוע, מעקב, הפקת דוחות, חלוקה, סטטיסטיקה ותרחישי חיים אמיתיים.

 

למי כדאי להשתתף הקורס?

קורס אורקל כדאי גם למי שיש לו הבנה מוקדמת יותר בפיתוח, SQL, בדיקת תוכנה או QA ומנהלי פרוייקטים. מדובר בקורס שמעמיק את ההבנה והידע של המפתחים ולכן יש צורך בידע מוקדם על מנת לגשת אל הקורס.

 

האם יש דרישות קדם לקורס?

דרישת הרקע היחידה של הקורס היא הבנה מסויימת ב-SQL. מדובר בשפת מחשב קלה במיוחד לחילוץ נתוני ענק וניתן לבצע קורסים בסיסיים מאוד באינטרנט בחינם כדי לקבל מושג בתחום שיאפשר גישה לקורס אורקל.

 

איפה ניתן לבצע את הקורס?

קורס אורקל ניתן ללימוד במכללת נאיה – נאיה קולג'. מדובר במכללה המקצועית ביותר בכל הקשור להכשרה הנדרשת עבור מקצועות ההיי-טק. במכללה תוכלו למצוא את ההדרכה המקצועית והנחשבת ביותר שניתן לקבל בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים שההכשרה שתקבלו תאפשר לכם לקבל את כל הידע הדרוש עבור פיתוח וניתוח הנתונים כדי שתהיו בדרך הנכונה לכניסה לעולם ההיי-טק.

חשוב שתמצאו את המרצים הטובים שיעניקו לכם ליווי אישי מההתחלה ועד הסוף. זכרו כי לצורך הקורס תצטרכו להשקיע את מירב המאמצים והמשאבים שלכם ולכן חשוב שתקדישו מספיק זמן ומוטיבציה על מנת להוציא את המיטב מעצמכם ומהקורס. תהיו מוכנים להשתתף ולשאול שאלות על מנת לשפר את היכולות שלכם ולהגדיל את הסיכוי לקבל את התפקיד הנחשף.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים להכנס לעולם ההיי-טק, כדאי שתשקלו ברצינות את קורס אורקל. מדובר בקורס בסיסי אך דורש ידע מוקדם בתכנת SQL ולכן חשוב שיהיה לכם את הבסיס הנדרש לצורך הקורס. כמו כן, שימו לב שאתם לא מתפשרים על המכללה הטובה ביותר לצורך לימודים כמו מכללת נאיה. כך תוכלו להרוויח את הידע המקצועי הטוב והאיכותי ביותר שיפתח לכם את הדלת להיי-טק.

מסלול הייטק

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה