תוכן עניינים

3 שיטות לשווק את העסק מחוץ לקופסא

Facebook
Twitter
LinkedIn

במציאות של היום ככל שייחודיות השיווק שלך תהיה יותר טובה ככה ככל הנראה תגיעו ליותר אנשים ותוכלו להרחיב את מאגר הלקוחות הקיימים שלכם. לא תמיד זה קל לחשוב מחוץ לקופסא כשזה נוגע לשיווק העסק שלכם ולכן במיוחד בשביל זה כתבנו עבורכם 3 שיטות לשיווק העסק שלכם מחוץ לקופסא.

 

3 שיטות לשיווק העסק שלכם מחוץ לקופסא:

1# שיטה ראשונה:

 שימוש במשפיענים-

היום יותר ויותר אנשים מבינים שקהל היעד שלהם נמצא איפה שכולם נמצאים, ברשתות החברתיות כמובן. שלטי חוצות בעזריאלי כבר לא מגיעים לקהל היעד הנכון, ושימוש בבאנרים הוא כבר לא מה שהיה פעם. ולכן, במידה ואתם מעוניינים להפיק קמפיין איכותי ונכון השתמשו במשפיענים הקיימים באינסטגרם. אותם אנשים צברו כוח ותהילה בזכות התכנים אותם הם מעלים ולרוב נמצאים בעמדה שאלפים אם לא מאות אלפים עוקבים אחריהם ורוצים להיות כמוהם. משום כך שיווק על ידי משפיענים יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות ולגרום לחשיפה מסיבית לקהל שמעולם לא יכולתם לגשת אליו לולא החשיפה של המשפיען באינסטגרם.

 

2# שיטה שניה:

 חלוקה של מתנות-

נניח ויש לכם מוצר מסויים שהוא חדש בשטח ולרוב אנשים לא מכירים אותו. הדרך הטובה ביותר שאנשים יאהבו וישתמשו במוצר הזה הוא כמובן על ידי שימוש באותו מוצר. בשביל לקבל את אמון הקהל, הקהל צריך להשתמש במוצר ולהבין שהוא אכן טוב כמו שאתם מתארים אותו ובשביל זה חלוקה של דוגמית מהמוצר היא הפתרון המושלם. לדוגמא: הייתי פעם בפאב שחילקו דוגמיות לתחליף טבק. יצא לי להשתמש בדוגמית וראיתי שאכן המוצר טוב ולאחר שבוע הלכתי וקניתי את המוצר עצמו. רק בזכות החלוקה של הדוגמית והחשיפה למוצר נתנו לי את הרצון ללכת לקנות אותו.

 

3# שיטה שלישית:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

קידום אתרים מקצועי באינטרנט יחד עם הפלטפורמה העיקרית שכולנו מחפשים בה כשצריך משהו היא כמובן המנוע חיפוש של גוגל. ולכן קידום אתר האינטרנט של העסק שלכם בגוגל הוא חשוב ולא רק חשוב הוא גם הכרחי. גוגל ידוע כמנוע חיפוש אמין ואיכותי שיודע לתת מענה מדויק לחיפוש של הלקוח. במידה ומישהו ירצה לחפש מוצר מסויים בגוגל, סביר להניח שהוא יכנס קודם כל לעמוד הראשון שקופץ בחיפוש בגוגל ורק לאחר מכן יעבור לעמודים אחרים שגוגל מציע. עקב זה חשוב מאוד לשים דגש על קידום האתר אינטרנט שלכם באינטרנט.

לסיכום, שיווק זה עניין רגיש. הוא תלוי בהמון גורמים ובעיקר ההבנה של מי הוא קהל היעד שלכם, מה הטווח גילאים ומה ברצונכם להשיג בשיווק שאותו אתם עושים. הצגנו לפניכם שלוש שיטות ייחודיות לשיווק, כל אחת מהשיטות האלה מוכחות פעם אחר פעם כנכונות וטובות ולנו רק נותר לאחל לכם בהצלחה.

 

סטטיסטיקת שיווק

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה