תוכן עניינים

שירותי ענן וגיבוי ענן לעסקים

Facebook
Twitter
LinkedIn

ניהול של עסק בעידן המודרני כולל לא פעם גם אחסון של כמויות גדולות של מידע. לכן, אם גם אתם מנהלים עסק עם מידע רב שלא תרצו שילך לאיבוד, גיבוי ענן זו הבחירה הנכונה. מבולבלים? לא יודעים במה מדובר? המאמר שלפניכם יעזור לכם לעשות סדר בדברים.

למה אתם צריכים גיבוי ענן?

עוד לפני שנדבר על פתרונות שונים של גיבוי ענן לעסקים, חשוב שתבינו למה בכלל אתם זקוקים לשירות הזה. סביר להניח שגם העסק שלכם, ולא משנה במה אתם עוסקים, מתבסס על עבודה מול מחשב. זה לא משנה אם אתם עורכי דין, רופאים, אדריכלים או שאתם עוסקים בכל תחום אחר, שכן בכל מקרה את כל המידע של העסק אתם בוודאי מאחסנים במחשב. המידע יכול לכלול קבצים שונים, פרטים אודות הלקוחות שלכם, מסמכים ועוד, מה שאומר שאתם צריכים לחשוב כיצד להגן על אותו מידע. בחיי היומיום אנחנו לא עוצרים לחשוב על כך, אך האמת היא שלמרות שהמחשבים שלנו נראים עמידים מאוד, בבת אחת כל החומר שעליכם עלול להימחק. לכן גיבוי בענן חשוב כל כך, והאמת היא, שחבל לדחות את הטיפול בנושא הזה.

מכשיר אכסון

אל מי פונים כדי לקבל שירות בתחום הזה?

כמובן שאם תעשו חיפוש קצר באינטרנט, או שתתייעצו לרגע עם קולגות, תגלו שיש הרבה מאוד מומחים שישמחו לעזור לכם בנושא. העניין הוא שיש היום מספר אופציות לגיבויים שניתן לעשות, כי אתם יכולים לבחור בין שרת VPS ובין שרתים אחרים. יש גם אפשרות לבחור שרת שיתופי לעומת שרת פרטי, מה שמסביר מדוע על עצה מהמומחים לא כדאי לוותר. השאלה היא לאיזו חברה פונים, כי אם יש משהו בטוח, זה שהרבה יותר נוח לקבל שירות מקצועי בתחום מאשר להתחיל להתעמק בו בעצמכם. לכן כדאי יהיה לברר שאתם פונים אל חברה:

  • שחלק מהשירות שהיא מציעה ללקוחותיה כולל ייעוץ לגבי בחירת השרת הנכון
  • שיכולה להיות זמינה עבורכם תמיד
  • שיכולה לשלוח איש מקצוע מטעמה לביצוע הגיבוי בפועל

לא כל החברות מציעות לבצע עבור הלקוחות את הגיבויים בענן ולכן, אם אתם רוצים ליהנות משירות נוח באמת, אל תוותרו על החלק הזה.

על איזה עלות מדובר?

אין ויכוח על כך שכל מה שקשור לשירותי גיבוי ענן ושרתים שונים לעסק עולה כסף, אך החדשות הטובות הן שהיום זה לא חייב לעלות הרבה. יש תחרות מאוד גדולה בענף הזה, שכן יש הרבה שרתים והרבה מומחים שמנסים לשכנע את בעלי העסקים לבחור בהם. לכן מי שיוצא נשכר הוא אתם, כלומר, בעלי העסקים. זה אומר בפועל שכן כדאי לכם לפנות אל מספר חברות שעובדות בענף הזה ולקבל מהן כמה הצעות מחיר. בחרו הצעה שנראית סבירה והצעה שנותנת לכם תמורה מלאה למחיר החודשי שאתם עומדים לשלם.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה