תוכן עניינים

ארבעה שלבים להגשת תביעה אונליין

Facebook
Twitter
LinkedIn

המשרד לביטוח לאומי, חברות הביטוחים השונות וקופות החולים, מאפשרים כיום מגוון שירותים, בצורת אונליין. כיום, ניתן אף לבצע הגשת תביעה, מהמחשב בביתכם. בין אם מדובר בתביעה גדולה או קטנה, תביעה בגין פיצויים או תביעת חברת ביטוח, תוכלו לחסוך מזמנכם, ולבצע את כל תהליך התביעה מהבית.

עם זאת, חשוב שתדעו מה מצפה לכם בתהליך, ומה עליכם לעשות. לכן, ריכזנו עבורכם את ארבעת השלבים המשמעותיים, והחשובים ביותר, בהגשת תביעה אונליין.

 

מציאת עורך דין

על אף, שבחרתם לבצע את תהליך הגשת התביעה, בצורה אונליין, אין מנוס מלקיחת עורך דין. על מנת לקבל, את התוצאות הטובות ביותר, אנו ממליצים לכם לעבור כל תהליך תביעה, יחד עם עורך דין טוב, ומנוסה. חשוב מאוד, לבדוק לבחור בעורך דין אשר מתמחה בנושא התביעה שלכם, וכן שיהיה מקצועי ומוסמך, על מנת לצאת ברווח.

זכרו, תמיד לבדוק חוות דעת על עורך הדין שאתם מעסיקים, וכן חשוב לשים לב ליכולות המקצועיות, וליכולת התקשורת הבין אישית. עורך דין טוב, הוא אינו רק מקצועי אלא גם אדיב, סבלני, וקשוב.

 

הערכת הנזק שנגרם לכם

השלב השני, אותו רצוי לבצע יחד עם עורך דינכם, הינו השלב בו אתם מספרים לו את כל הנזק שנגרם לכם, אשר בגינו אתם בוחרים להגיש תביעה. הנזק, יכול להיות נזק פיזי לרכוש שלכם, נזק פיזיולוגי לגופכם, ואף ניתן לתבוע על נזק נפשי.

עם זאת, חשוב מאוד לזכור, כי אם אינכם בעלי ביטוח חיים או ביטוח בריאות לדוגמא, לא תוכלו לתבוע את החברה. שלב הערכת הנזק, הינו שלב חשוב מאוד, בו הנכם חייבים להיות פתוחים במאת האחוזים עם עורך הדין שלכם. זאת, על מנת לממש את כל הזכויות שמגיעות לכם.

 

כתיבת מסמך התביעה

השלב השלישי, הוא כתיבת התביעה. שלב זה, כולל בתוכו את איסוף כל נתוני הערכת הנזק שנגרמו לכם, יחד עם הדרישות, שאותן אתם מכוונים להשיג. בנוסף, ישנם דגשים שונים אותם חשוב לקחת בחשבון, ועל כן שלב זה הוא שלב חשוב מאוד, ושיתוף הפעולה עם עורך דין הוא חלק קריטי פה.

עליכם לשים לב, כי אינכם מחסירים שום פרט, אפילו לא פרטים קטנים, כמו הוצאות כלכליות כאלו ואחרות, הקשורות בתביעה. הוצאות אלו, יכולות להיות תשלום דוח מוטעה שקיבלתם על נהיגה בשכרות, ויכולות להיות תיקון נזקי אוטו, במקרה של תאונות דרכים.

 

הגשת המסמך אונליין

את הגשת המסמך בצורת אונליין, יש לעשות באתר החברה אותה אתם תובעים. שלב זה לא חייב להתבצע בשיתוף פעולה של עורך הדין, שכן הגשת תביעה אונליין נעשית לאחר שכתב התביעה כתוב. זהו השלב הטכני בתהליך בו אין צורך אמיתי בליווי עורך הדין. חשוב שתשימו לב, כי הינכם מגישים את התביעה במקום המיועד להגשת תביעות, וכן חשוב מאוד להגיש את כל המסמכים אותם כתבתם יחד עם עורך דינכם.

ארבעה שלבים להגשת תביעה אונליין

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה