תוכן עניינים

מה ההבדל בין אחסון אתרים איכותי לזול

Facebook
Twitter
LinkedIn

אם החזקתם בבעלותכם אי פעם אתר אינטרנט אתם כנראה יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר באתר אינטרנט הוא מהירות האתר, ויש אומרים שזה הדבר החשוב ביותר.

גם כאשר משקיעים בתוכן מעולה חשוב מאוד שהאתר יתוחזק כמו שצריך, יהיה מהיר ולא יתקע כל הזמן מכיוון שכידוע גולשים הם קצרי רוח וימהרו לעזוב אתר שפועל באיטיות – מה שישפיע באופן ניכר על התנועה והקידום האורגני שלכם.

לכן חשוב במיוחד להשקיע באחסון אתרים איכותי ולא להתפשר על כך, שכן התפשרות על אחסון אתרים זול יביא לתוצאות לא מספקות.

 

מה זה אחסון אתרים בכלל?

שירות אחסון אתרים הוא שירות המאפשר אחסון של דפי אינטרנט על קבציו השונים במוטרה לאפשר נגישות אליהם באופן מקוון. אחסון אתרים מאפשר לכם כבעלי האתר להתמקד ביצירת התוכן, כאשר שירות אחסון האתרים דואג לספק את תשתיות החומרה והתוכנה הנדרשות.

 

אחסון אתרים וורדפרס בענן

כיום מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם היא וורדפרס, כאשר כרבע מאתרי האינטרנט ברחבי העולם מופעלים על מערכת זו. ישנם אתרים מסוגים רבים שמתאימים מאוד להקמה על מערכת וורדפרס: אתרי תדמית, עמודי נחיתה, חנויות וירטואליות ואף אפליקציות בפיתוח אישי.

 

מה ההבדל בין אחסון אתרים איכותי לאחסון זול?

לא כל שירותי אחסון האתרים שווים באיכותם ובביצועם, ולכן צריך להשקיע בבחירת שירות אחסון האתרים שכן ההשפעה על התוצר הסופי ועל התחזוקה השוטפת היא קריטית. איכות אחסון האתר שלכם משפיע על הדברים הבאים:

       מהירות האתר:

שירות אחסון אתרים המבוסס על שרתים חזקים הכוללים כוננים מהירים מאפשר לשפר את מהירות האתר וביצועיו, דבר הקריטי במיוחד עבור שיפור חוויית המשתמש והקידום האורגני.

       שטח אחסון:

ככל שהאתר שלכם שוקל יותר כך יש צורך רב יותר בחבילת אחסון רחבה ואיכותית.

       העברת אתר וורדפרס:

שירות אחסון אתרים איכותי יאפשר לכם לעבור מספק אחד לספק אחר תוך הסתייעות בשירותי מעבר בחינם.

       התקנת וורדפרס בקליק:

שירות אחסון אתרים איכותי יאפשר לכם להתקין את המערכת וכן מערכות הקוד הפתוח בקלות רבה באמצעות מנהל ההתקנות בפאנל ניהול הלקוח – cPanel.

       מתן תמיכה מקצועית:

שירות אחסון אתרים איכותי כולל תמיכה מקצועית טכנית שנכון לסייע בכל עניין, בעיה או תקלה.

אחסון אתר וורדפרס בHOTCENTER

HOTCENTER מספקת מגוון חבילות של אחסון אתר וורדפרס, כאשר כל החבילות המסופקות כוללות סל שירותים מקיף: כונני SSD חזקים עליהם תרוץ מערכת האתר שלכם שיבטיחו מהירות ותפקוד מצוין, שירותי העברת אתר וורדפרס ללא תשלום נוסף, תמיכה מקצועית בכל זמן ולכל עניין והתקנת וורדפרס בקליק.

ב-HOTCENTER תוכלו לבחור מתוך מספר חבילות החל מ-28 ש"ח לחודש בהתאם להיקף השירותים לו אתם זקוקים, ובכל שירות שאתם צורכים לקבל את המקסימום באיכות הטובה ביותר.

 

ענן וכוננים

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה