תוכן עניינים

איך עושים קידום ממומן בפייסבוק?

Facebook
Twitter
LinkedIn

פייסבוק היא כבר מזמן לא רק רשת חברתית. לא משנה מה המוצר או העסק שאתם רוצים לפרסם, פייסבוק היא זירה נהדרת לעשות את זה. כדי לפרסם בפייסבוק עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לפרסם בצורה אורגנית, מתוך הנחה שהלקוחות יגיעו אליכם מאליהם. מצד שני, עומדת בפניכם האפשרות לשלם לחברת פייסבוק עבור הקידום. 

 

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק הוא צעד שמתחיל קודם כל בבחירה של סוכנות דיגיטל. הסוכנות תבין מה בדיוק המטרה שלכם בקמפיין הפרסום, ותדע כיצד לתווך אותו לחברת פייסבוק כך שהיא תייצר עבורכם פרסום אפקטיבי. בניגוד לקידום אורגני שבו אתם צריכים להשקיע זמן רב בתכנים ובניהול דף הפייסבוק העסקי שלכם, פרסום ממומן בפייסבוק חוסך לכם את הצורך להתמודד עם כל אלו.

בפרסום ממומן אתם פונים ישירות לחברת גוגל, והיא כבר תעשה את העבודה עבורכם. זה ידרוש מכם הרבה פחות השקעה מאשר קידום אורגני, ומבחינת תוצאות, סביר להניח שתראו אותן בשטח הרבה יותר מאשר האלטרנטיבה האחרת. לפייסבוק יש מספר יתרונות, ואנחנו יכולים לנצל שניים מהם לטובת פרסום העסק שלנו.

קידום בפייסבוק

ניתוח קהל יעד

הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא להבין מי בדיוק קהל יעד שאצלו אתם רוצים לפרסם. הרשת מאפשר לנו לא לפרסם כמו בעבר, כלומר להגיע לכמה שיותר אנשים מתוך הנחה שחלק מהם מתעניינים במה שיש לנו להציע, אלא להתחיל ראש בקבוצה שמביעה עניין במוצר שלנו.

האלגוריתם של פייסבוק מאפשר לנו לחלק קהל לפי תחומי עניין, כך שהצעד הראשון שכדאי לכם לעשות הוא להגדיר קהל.

 

קידום לפי מיקום

עוד דבר שניתן לעשות בעזרת קידום ממומן בפייסבוק הוא לקדם לפי מיקום. עסקים קטנים הם כאלו שנותנים שירות למי שנמצא בסביבה הגיאוגרפית שלהם. פרסום של עסק בסביבה רחוקה פשוט לא יהיה יעיל. כאשר אתם מבצעים קידום ממומן תוכלו למקד אותו בקרב קהל יעד שנמצא בסביבה שלכם, וכך גם אם רמת החשיפה תהיה קטנה יותר, אחוז ההצלחה שלכם צפוי לעלות משמעותית.

 

ייעוץ מקצועי

הדבר האחרון שחשוב לזכור הוא שקידום בגוגל אינו דבר פשוט. בדיוק כמו כל תחום אחר בעולם הפרסום, נדרש ידע מקצועי רב כדי לבצע את הפרסום הזה בצורה הנכונה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ מקצועי לפני שאתם מתחילים לבצע קידום ממומן בפייסבוק. באופן הזה הקידום יהיה יעיל, ואת התוצאות שלו תוכלו לראות בטווח הזמן המיידי.

 

לסיכום

כאשר אנחנו מבצעים קידום ברשת, במיוחד אם מדובר על רשת חברתית כמו פייסבוק, עומדות בפנינו שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא קידום אורגני, ובפייסבוק המשמעות של זה היא לנסות להגיע לקהל עוקבים גדול בצורה טבעית. השיטה הזו בעייתית ולכן כדאי להכיר את האפשרות לשלם לחברת פייסבוק ושהיא כבר תפרסם אתכם. כאן הסברנו לכם איך לעשות את זה.

ממומן בפייסבוק

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה