תוכן עניינים

האם מתנות ממותגות משפיעות על השיווק שלך

Facebook
Twitter
LinkedIn

פעמים רבות בתי עסק בוחרים לשווק מוצרים מסוגים שונים.

חלק מהמוצרים יכולים להיות המצאות מקוריות של בית העסק וחלק אחר יכולים להיות מוצרים שנרכשו ממקום אחר שהמציא אותם או ייצר אותם.

כחלק מהמתנות הנרכשות קיימות גם מתנות ממותגות שונות.

שיווק בית העסק הוא עניין משמעותי במיוחד כאשר מדובר בהצלחתו של בית העסק.

אך האם שיווק שלך או של בית העסק שלך מושפע ממתנות ממותגות ? באיזה אופן משפיעות המתנות הממותגות ? והאם מומלץ לרכוש מתנות ממותגות לבית העסק?

 

מתנות ממותגות ישפיעו על בית העסק שלך

סקרים שונים מצביעים על הבדלים באחוזי המכירות של בתי עסק שונים כאשר הם מוסיפים למוצרי המכירה שלהם גם מתנות ומוצרים ממותגים. היכולת של מתנות ממותגות להשפיע על שיווק של בית עסק מסויים היא אדירה.

בתי עסק רבים שבוחרים להכניס למוצרים שהם מוכרים גם מוצרים ממותגים שונים פותחים עצמם ליותר עולמות. העניין עובד בצורה מאוד פשוטה : בחירה בייבוא של מוצרים שונים בעלי אחוזי הצלחה בעולם ( או בעצם – מותגים ), מגדילה את קהל הייעד של בית העסק ומאפשרת מגוון רחב יותר של לקוחות.

 

מתנות ממותגות ישפיעו על כל תחום שיווקי בחייך

השפעת מתנות ממותגות אינה ניכרת רק בבתי עסק אלא גם בשיווק העצמי של מנהל מול עובדיו, או הורים מול ילדיהם. מתנות ממותגות בשונה ממתנות רגילות מביאות עימן גם סימן היכר שמעיד על איכות, יוקרה והשקעה. חברות מיתוג שונות ידועות ברמת איכותן הגבוהה.

בעת קניית מתנה ממותגת מגיעה לא רק המתנה, אלא גם סימן ההיכר הידוע אשר מעיד על רמה גבוהה ואיכותית של מוצר. באמצעות רכישה של מתנה ממותגת לאדם שחשוב לכם או לעובדיכם, תוכלו להביע הערכה ברמה אמינה יותר.

בנוסף לכך, באמצעות רכישת מותג ידוע אתם גם רוכשים את ערכי המוצר. הכוונה בכך היא שמפני שלכל חברת מיתוג קיימים ערכים ספציפיים שמוכרים לציבור הרחב, קניית מתנת מותג ספציפי יכולה להביע על הזדהות עם ערכי המותג והוספת ערך מוסף ומשמעות למוצר שרכשתם.

 

מתנות ממותגות תוכלו למצוא גם באתרי אינטרנט שונים

מתנות ממותגות שונות תוכלו למצוא במגוון הרחב של אתרי האינטרנט הקיימים בצורה ממוחשבת, כלומר ישירות מהבית. דוגמא לאתר מוצלח מסוג זה הוא ma-bali.com אשר יאפשר לכם לבחור את המתנות הממותגות שיהיו נכונות ומותאמות לשיווק שלכם.

באתרים מסוג זה תוכלו למצוא למשל תיקים ממותגים מיוחדים למחשבים הניידים שלכם, דיסק און קי איכותיים במחירים נהדרים, עטים יוקרתיים ברמה גבוהה במיוחד ועוד…

 

זכרו כי בחירת המתנה היא האחריות שלכם לשיווק

מתנות ממותגות הוכיחו במגוון רחב של מחקרים שנעשה כי הן אכן עוזרות לשפר את השיווק בתחומים שונים בחיים. אך לא די והותר במתנה ממותגת על מנת להצליח בשיווק. על כל אדם לבחור בקפידה ובהתאמה לתכונות האופי של קהל הייעד את המתנה הממותגת. רק כך תבצע המתנה הממותגת את עבודתה בהצלחה.

מארז

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה