תוכן עניינים

ביטחון מעל הכל! החשיבות שבאחסון אתרים מאובטח

Facebook
Twitter
LinkedIn

בעולם טכנולוגי של היום הגולשים משתפים כל כך הרבה מידע אישי ברחבי האינטרנט כמו לדוגמא מספר חשבון בנק, כרטיסי אשראי, מידע רפואי, מידע ביטוחי ועוד. כבעלי אתר, מה אפשר לעשות על מנת לשמור על המידע הזה שלא יזלוג לגורמים עוינים? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

מה זה אחסון אתרים מאובטח?

אחסון אתרים הוא אלמנט חובה בכל אתר שמעוניין שגולשים יוכלו להגיע אליו. אחסון אתר בעצם מאפשר לאתר להופיע במנועי החיפוש, מאפשר לגולשים לגשת אליו וזה בעצם מעין תשלום "שכר דירה" דיגיטלי. אחסון אתרים מאובטח מאפשר לגולשים לשוטט באתר שלכם בראש שקט ובידיעה שהפרטים שלהם מוגנים.

אחסון אתרים מאובטח

החשיבות באחסון אתרים מאובטח

היום יותר מתמיד יש לנו צורך לשמור על הפרטיות שלנו ועל המידע שלנו קרוב. הסיבה היא שהעולם הטכנולוגי הביא איתו הרבה יתרונות, אבל לצד זאת התחילו יותר ויותר השתלטויות של האקרים על אתרים, או גניבת מידע רגיש כמו מידע רפואי, מספרי כרטיסי אשראי ועוד.

כשאחנו מדברים על אתר של חברה, נושא האבטחה הופך למשמעותי אפילו יותר, בגלל הסיבות הבאות:

 

  • ריכוז פרטים של כל המשתמשים שלכם

בניגוד להשתלטות על מחשב פרטי או מידע פרטי של אדם כלשהו, במקרה של פריצה לאתר של חברה אנחנו מדברים על הרבה יותר נתונים רגישים משום שקיים יותר מידע. לדוגמא, אם אתם אתר מכירות ומתבצעת אצלכם סליקה של כרטיסי אשראי, אתם עלולים להקלע למצב של גניבת כרטיסי אשראי דרך האתר שלכם.

 

  • מידע פנימי

אתר של חברה מכיל בתוכו מידע פנימי ונתונים רגישים משום שהוא מחובר למערכות נוספות כמו ERP, CRM ועוד. על מנת להגן על המידע הפנימי הנמצא באתר שלכם ועל הקוד באתר, כדאי מאוד שיהיה לכם אחסון אתרים מאובטח.

אחסון אתרים מאובטח

  • כופר

בעשור האחרון אנחנו עדים לתופעה הולכת וגדלה של השתלטות עויינת בתמורה לכופר. לדוגמא, האקר משתלט על האתר שלכם ועל מנת לשחררו הוא ידרוש מכם סכום כסף כדי לשחרר אותו.

 

  • SEO

טוב אולי ליד כל הפרטים שציינו זה לא הדבר הכי משמעותי, אבל הוא בהחלט משמעותי עד כדי שאי אפשר להתעלם ממנו, ה-SEO. דירוג האתר שלכם בדירוג האורגני של גוגל מושפע מהמון גורמים שונים, אחד מהם זה אבטח האתר. אתר לא מאובטח יקבל דירוג נמוך יותר מאתר מאובטח. הסיבה היא שגוגל שם לנגד עיניו קודם כל את הגולשים שלו.

 

לסיכום

כבעלי אתר יש לכם הרבה אחריות לשמור על המידע שהגולשים מפקידים אצלכם. הם עושים את זה כי הם סומכים על כך שדאגתם לכל האבטחה הנדרשת לשמירה על הפרטים הרגישים. אחת מהדרכים לשמירה על המידע זה אחסון מאובטח. במאמר הסברנו מה זה אחסון אתרים מאובטח, מה החשיבות שלו ולמה צריך לאבטח את האתר.

אחסון אתרים מאובטח

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה