תוכן עניינים

יש לך עסק? כך תרחיב את מעגל הלקוחות שלך

Facebook
Twitter
LinkedIn

הרחבת מעגל הלקוחות הינה תהליך חיוני שצריך להתבצע על ידי בעלי העסק אחת לזמן מה. סביר להניח שאתם מכירים בעובדה זו, אבל לא בטוח שיש בידיכם את הידע שיביא לתוצאה הרצויה. מדריך זה ירכז בפניכם את הדרכים שיובילו להרחבת מעגל הלקוחות שלכם. הישארו כאן ותגלו איך תעשו זאת? ומה חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך?

 

אפשרות ראשונה: קידום האתר בגוגל

העסק שלכם חייב להימצא במנוע החיפוש של גוגל. שכן, גולשים רבים תרים אחר מוצרים ושירותים בפלטפורמה זו שמקשרת בין הגולש לאתר המתאים לו ביותר. נסביר שקהל היעד שלכם צפוי לבצע חיפוש אחר ביטוי מסוים שנוגע לעסק שלכם. תרחיש שכזה יאפשר להם להיחשף לאתר שלכם ולהיכנס אליו. זאת במידה ותבצעו הליך קידום אורגני או ממומן.

אפשרות ראשונה קידום האתר בגוגל

אפשרות שנייה: השקת אפליקציה חדשה

לא ניתן לעסוק בהרחבת מעגל הלקוחות, מבלי לציין בקצרה את תהליך הפיכת אתר לאפליקציה. שכן, מדובר בפעולה חיונית שתמשוך את קהל היעד לעסק שלכם. זה הרי ידוע שאפליקציות נחשבות לכלי קידום מכירות. עסק שמחזיק באפליקציה מעביר מסר של קידמה לגולשים שצפויים לחפש את המותג בחנות האפליקציות.

 

איך עושים את זה? בקלות!

בחרנו להתעכב לרגע על שאלה חשובה שכנראה מטרידה אתכם כעת. שכן, בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם איך הופכים אתר לאפליקציה בחינם מיד לאחר שהם נחשפים לאפשרות זו. נציין שמדובר בתהליך שמצריך פנייה לגורמים מקצועיים. שכן, ביצוע ההליך באופן עצמאי ובחינם עשוי לעלות לכם ביוקר, משום שאינכם מכירים בתהליכים שונים שצריכים להתבצע לאורך הדרך. מדובר לצורך הדוגמא בתהליכי העיצוב, האפיון וההקפה שמובילים להגדלת המכירות של העסק.

איך עושים את זה בקלות!

אפשרות שלישית: נוכחות ברשתות החברתיות

בשלב זה אתם יודעים שקהל היעד שלכם נוכח בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. כאמור, ניתן להגיע אליו באמצעות פרסום בגוגל והקמת אפליקציה. הגיע הזמן שתכירו באפשרות השלישית שנחשבת לנפוצה – נוכחות ברשתות החברתיות. שימו לב, עליכם לבדוק מראש מהי הרשת החברתית שבה קהל היעד שלכם מעביר את רוב זמנו. כאשר האפשרויות הנפוצות שעומדות בפניכם הן פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. אם אתם עדיין לא שם, כדאי שתפתחו כבר עכשיו פרופיל עסקי שיתאים לקהל היעד.

תעלו תכנים מעניינים שיגרמו לגולשים לעקוב אחריכם ולהמתין לקבלת מידע חדש. לצד זאת, תצטרכו לעודד מעורבות של הגולשים, כדי לקדם את הפרופיל ולהעלות את החשיפה. שימו לב, תוכלו לבצע קידום ממומן בפלטפורמות הללו ולהעלות את הסיכויים להרחבת מעגל הלקוחות הקיים.

 

מילים אחרונות לסיום

הרחבת מעגל הלקוחות של העסק זה לא עניין פשוט. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם 3 האפשרויות השונות שהוצגו במדריך זה. כעת אתם מכירים בהן מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור באלה המתאימות לכם (ניתן כמובן לבחור ביותר מאפשרות אחת). נאחל בהזדמנות זו שתגיעו להישגים גבוהים בזמן קצר.

יש לך עסק כך תרחיב את מעגל הלקוחות שלך

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה