תוכן עניינים

כיצד מתחזקים SEO

Facebook
Twitter
LinkedIn

קידום אתרים אורגני הוא הכלי המשמעותי ביותר ליצירת פעילות עסקית, שיווק וריווחיות לעסק. איך מתחזקים SEO? בריף קצר ששווה לקרוא.

 

מחקר מילות מפתח

עריכת מחקר מילות מפתח היא אחד השלבים החשובים ביותר בתחום של תחזוקת אתרים. לא נסתפק במחקר שערכנו אי אז כשבנינו את האתר לראשונה והעלינו אותו לאוויר, אלא נמשיך ונערוך מחקרים של מילות מפתח לאורך כל התקופה בה חשוב לנו שהאתר יהיה פעיל.

2 המטרות העיקריות של מחקר מילות המפתח שלנו:

  1. למצוא מהם ביטויי החיפוש הפופולריים שכדאי לקדם באתר, באמצעות העלאת תוכן ועריכת אופטימיזציה לתוכן האתר. לא כל ביטוי חיפוש פופולרי שווה לקדם! עלינו לערוך במקביל מחקר מתחרים (בהמשך יפורט יותר) כדי להבין מהו הפוטנציאל של הביטוי ליצירת תנועה באתר, ע"פ נפח החיפוש הכולל ומידת התחרות.
  2. לסנן ביטויי חיפוש שלא באמת מקדמים אותנו. מה זה אומר? נניח ויש לנו משרד עו"ד מקרקעין ואנו מעוניינים לקדם את האתר שלנו. ביטוי כמו "עורך דין מומלץ" עלול להיות כללי מדי, לעומת "עו"ד מקרקעין מומלץ בתל אביב".

איך נערוך מחקר מילות מפתח? כלי מילות המפתח של גוגל מומלץ לשימוש לצורך כך.

 

מחקר מתחרים

כפי שהזכרנו לעיל, מחקר מתחרים מחושב כחלק מהנוסחה למציאת ביטויי מפתח לקידום. בנוסף מחקר המתחרים משמעותי גם ליצירת הקישורים לאתר. עלינו לבדוק היקף פעילות כולל ולבחון מתחרים. ככל שמתחרים מקודמים יותר עם יותר ביטויים כך הם איכותיים יותר. עלינו לדעת מול מי אנו עומדים.

 

מחקר קישורים

כיום גוגל שיפרה את האלגוריתמים שלה והם יודעים לזהות לא רק כמות של קישורים אלא גם את האיכות שלהם. מה זה אומר? זה אומר שאם מפנים אלינו אתרים שגוגל מזהה כסופר איכותיים (למשל וויקיפדיה), אז האתר שלנו הופך גם הוא לאיכותי יותר. חשוב לערוך מחקר יסודי, שילמד אתכם:

  • מהי כמות הקישורים האופטימלית
  • מהו השילוב הנכון בין כלל הקישורים
  • מהם הקישורים שמשמשים את המתחרים שלכם ועד כמה הם איכותיים

המשמעות של קישורים לקידום עלתה מאוד, הם מהווים כלי עיקרי לקידום האתר.

 

אילו תוספים ישמשו אותנו לקידום האתר?

אתרי האינטרנט של למרבית העסקים בישראל כיום הם אתרי וורדפרס. לאתרים אלו ניתן להתקין תוספים, חלקם חינמיים, חלקם בעלות חודשית נמוכה למדי בדר"כ. חלק מהתוספים הפופולריים משמעותיים ל-SEO:

 

Yoast SEO

כשמו כן הוא, תוסף שעושה SEO לאתר. הוא מבצע אופטימיזציה לתכנים באתר, ויש לו גם גרסה חינמית שווה.

 

ShortPixel

תוסף שעורך אופטימיזציה לתמונות באתר. הוא מכווץ את התמונות ומפחית ממשקלן מבלי לפגוע באיכות שלהן! הוא תומך ב-WEB P ומשפר את מהירות האתר.

 

WP Rocket

תוסף המשפר את ביצועי האתר כמו מהירות הגלישה ומהירות הטעינה. גרסת הפרימיום עולה כמה עשרות דולרים לחודש, אבל המחיר מוצדק.

לסיכום – צרו אתר שידבר אל הגולשים, אתר כזה גם ידבר אל גוגל! אז תנו לאתר שלכם להגיע למקום הראשון.

אתר אינטרנט

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה