תוכן עניינים

איך לשווק את העסק שלך באינסטגרם

Facebook
Twitter
LinkedIn

הגיע הזמן לחשוב מחדש כיצד לקדם את חשבון האינסטגרם שלך.

למה עכשיו? מכיוון שההתפתחות והצמיחה המהירה של הפלטפורמה משמעותם שמה שעבד בעבר לא הולך להצליח עבורך ולקדם אותך באותה רמה כפי שעשה עד היום

בהתבסס על נתונים סטטיסטיים אחרונים באינסטגרם, המרחב הוויזואלי הופך להיות עמוס יותר ויותר במותגים שנלחמים בשיניים ובציפורניים עבור לקוחות רבים יותר.

כתוצאה מכך, זה פשוט משתלם ליישם כמה שיותר טקטיקות לקידום אינסטגרם לקהל היעד שלך.

 

הבן את הקהל שלך

זה קריטי לא משנה איזה שיווק אתה מייצר. אולי תיצור את תוכן האינסטגרם הכי יפה בעולם, אבל אם זה לא מושך את קונה היעד שלך, מה הטעם?

קח את הזמן לגלות מי הקהל הקיים שלך, ולחשוב מי אתה רוצה שהוא יהיה. מכיוון שאתה משתמש באינסטגרם לשיווק, עליך לשקול אם הם קונים פוטנציאליים, או שיכולים לעזור לך לבנות את המותג שלך בדרך כלשהי.

 

דבר איתם, לא מעליהם

שיווק במדיה החברתית אינו תירוץ לקדם ספאם לעוקבים שלך ללא כל חומר מכירות. חיוני לנסות ליצור קשר עם העוקבים ככל האפשר.

ראשית, זה גורם לחברה שלך להרגיש יותר אנושית ופחות ארגונית. כמו כן, ככל שמשתמשים משתפים את התוכן שלך ומגיבים עליו, כך קל יותר למשתמשים למצוא אותו. האלגוריתם של אינסטגרם מתעדף תוכן עם מעורבות גבוהה יותר, ואתה רוצה להופיע בכמה שיותר עדכונים.

יש הרבה עסקים שכדי להתחיל את השיווק של העסק באינטרנט קונים עוקבים, תגובות וכדומה כדי להשיג מעורבות גבוהה יותר של התוכן שלהם- אם אתה גם שוקל לעשות זאת תוכל להיכנס לאתר סושיאל בוסט לפרטים נוספים.

 

כלול תוכן וידאו

זה קצת טריקי, כי הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להעלות וידאו לאינסטגרם אם זה לא עומד בסטנדרט מסוים. שום דבר לא מתקשר בצורה לא מקצועית במהירות כמו איכות קול וידיאו גרועים.

עם זאת, אם העסק שלך השקיע ביצירת סרטונים מעולים (כמו שצריך), עם סטודיו, מסך ירוק, מיקרופון ומצלמה טובה, אז וידאו הוא הדרך ללכת. זה מקבל מעורבות רבה יותר מתמונות.

 

השתמש בתחרות Hashtag

תחרויות Hashtag של אינסטגרם הן אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר להגיע לעוקבים חדשים באינסטגרם, כמו גם להשיג תוכן שנוצר על ידי המשתמש בו תוכל להשתמש בהמשך.

בעיקרו של דבר, למשתמשים באינסטגרם ניתן תמריץ (הזדמנות לזכות בפרס) בתמורה למעקב אחר עמוד האינסטגרם שלך ו הגשת תמונה באמצעות hashtag.

כל התמונות המתויגות עם ה- hashtag של התחרות שלך מאוכלסות אוטומטית בדף התחרות שלך (זה עובד רק עם בונה של צד שלישי, אגב). אנשים שהגישו תמונה מעודדים את חבריהם ואת הרשת החברתית להצביע על הגשתם, ומי שמקבל הכי הרבה קולות זוכה בפרס.

 

עשה יותר עם הזמן שיש לך

אתה יכול לעשות הכל בעצמך, לשמור על אינסטגרם יחד עם טוויטר, לינקדאין, פייסבוק ותחומי האחריות האחרים שלך, או שתוכל להשיג עזרה.

הכוונה היא לכלי ניהול המדיה החברתית של אינסטגרם וכלים לאיסוף תוכן – בעיקר Iconosquare, INK361, Schedugram ו- Olapic.

כלים אלה לא רק מאפשרים לך לתזמן את מאמצי אינסטגרם שלך. הם קובעים במהירות ובקלות אילו מהפוסטים שלך משיגים את המעורבות הטובה ביותר.

 

כניסה דרך מכשיר

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה