תוכן עניינים

מה הם המבצעים הכי חמים באתר הוט?

Facebook
Twitter
LinkedIn

חברת הוט המוכרת יצאה לאחרונה במבצעים משתלמים במיוחד שגורמים לגולשים רבים לדבר עליהם בפורומים שונים. לאחר שקראנו עשרות פוסטים בנושא, החלטנו לצאת ולבדוק בעצמנו מה הם המבצעים הללו, כדי שכולם יוכלו להכיר בהם מקרוב ולחסוך. הישארו כאן ותגלו איזה מבצעים מוצעים נכון לעכשיו באתר החברה. 

 

גישה לערוצי הוט במחיר נמוך

מי שיכנסו לאתר של הוט, יגלו כי החברה מציעה בימים אלה את כל ערוצי הטלוויזיה (מלבד הערוצים החיצוניים כמובן) בעלות שנעה החל מ – 54 שקלים בלבד ללקוחות חדשים של החברה. כך שאם תבחרו לעבור לטלוויזיה של הוט מחברה אחרת, תוכלו לצפות בכל הסדרות והסרטים הטובים ביותר תוך שימוש בשני ממירים. האחד, ממיר HD והשני, ממיר מג'יק HD.

גישה לערוצי הוט במחיר נמוך

זה לא הכול – יש גם טריפל מדורג

אי אפשר לכתוב על המבצעים השווים ביותר שיש באתר של הוט מבלי להציג בפניכם את הטריפל המדורג שמתאים למי שרוצים לגלוש ברשת על הצד הטוב ביותר. הטריפל כולל תשתית אינטרנט של 1,000 מגה. שימו לב, זה לא הכול! מתחברים להוט בטריפל המדורג ומקבלים את 2 התוספות הבאות:

  1. סטרימר או יוזר (בהתאם לטלוויזיה שיש ברשותכם), כדי שתוכלו לצפות בכל הערוצים של החברה
  2. קו טלפון שיאפשר לכם להתקשר חופשי למספרים ניידים ונייחים ברחבי הארץ

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין כי העלות של טריפל זה נעה החל מ – 99 ₪ והיא מוצעת למצטרפים חדשים בלבד.

 

טריפלים ב – 500 מגה ופחות במחיר שאסור לפספס

מי מכם שמתעניינים בתשתית אינטרנט שאינה עולה על 500 מגה, צריכים לדעת שזו ההזדמנות ליצור קשר עם נציג של החברה, כדי לבצע הליך מהיר של הצטרפות לטריפל הוט. למה? בגלל שהחברה מציעה טריפלים עם תשתית אינטרנט של כ – 500 מגה ו – 200 מגה במחירי רצפה.

כדאי שתדעו שגם כאן יש אפשרות ליהנות מקו טלפון ביתי שמאפשר להתקשר לטלפונים ניידים ונייחים ללא הגבלה בגבולות הארץ. אם לא די בכך, תתבצע אצלכם גם התקנה מקצועית של ממירי פייבר ומיני שיאפשרו לכם ליהנות מחוויית צפייה מושלמת.

טריפלים ב – 500 מגה ופחות במחיר שאסור לפספס

אל תחשבו פעמיים – תיכנסו לאתר של הוט

כדאי שתיכנסו כבר עכשיו לאתר של חברת הוט ואל תתמהמהו. שכן, שם תוכלו למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר נכון לרגעים אלו ממש (המבצעים עלולים להשתנות בכל רגע) שיאפשרו לכם ליהנות מקו טלפון נייח, גישה לאינטרנט וערוצי טלוויזיה שיעבירו לכם את שעות הפנאי בנעימים.

 

לסיום

אלה היו המבצעים הכי חמים שתוכלו למצוא באתר של חברת הוט. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם נציג, למסור את הפרטים שלכם וליהנות מחבילות במחירים משתלמים במיוחד. אתם מוזמנים כמובן להעביר את המידע הלאה, כדי שגם המכרים שלכם יוכלו ליהנות ממבצעים משתלמים במיוחד.

מה הם המבצעים הכי חמים באתר הוט

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה