תוכן עניינים

שירות מלא בכל הפאן הטכנולוגי ע"י מחשוב ענן לעסקים

Facebook
Twitter
LinkedIn

מחשוב ענן לעסקים הינו תחום שצבר תאוצה בשנים האחרונות בכל בית עסק בעולם- החל מבתי עסק פרטיים הכוללים עובד אחד, עד בתי עסק קטנים וכמובן בתי עסק גדולים שמכילים במקרים מסוימים גם אלפי עובדים מסביב לעולם. חברת exsitu הינה חברה שמעניקה את אותם שירותי ענן ומציעה לשנות את החיים הטכנולוגיים של בית העסק שלכם מקצה לקצה! כנסו לאתר https://exsitu.co.il על מנת לעבור לאתר הבית שלנו ולהתרשם מהנושא.

אנשים רבים חוששים לבצע את המעבר לשימוש בשירותי ענן מתוך חוסר הכרה של הנושא. חששות אלה ניתן לראות בעיקר בבתי עסק קטנים או פרטיים, שחוששים שמעבר לשירותי ענן ייפגע בהם בהיבט המקצועי והטכנולוגי. מנגד, מגמה הפוכה ניתן לראות בבתי עסק גדולים, שהבינו שמדובר בתהליך הכרחי וחשוב מאוד לשימור ההצלחה של בית העסק ולהעלאת רמת העבודה.

עננים בצבעים שונים

מהם היתרונות הטכנולוגיים שבאים לידי ביטוי במעבר לשימוש בשירותי ענן ?

בראש ובראשונה נמצא השיפור האדיר ביכולות הגידול של בית העסק שלכם. למה הכוונה ? לכל בית עסק יש רוחב פס ייחודי וייעודי לו. רוחב פס נמדד ביחידות של סיביות לשנייה, ופירושו במילים הפשוטות ביותר- כמות הנתונים שבית העסק יכול להעביר בצורה איכותית בפרק זמן נתון (לרוב מודדים זאת ביחידות זמן של שניות בודדות). יכולות הגידול של בית העסק שלכם, יבואו לידי ביטוי בכמות גדולה יותר של משתמשים (במערכות הייעודיות).
יתרון נוסף שממחיש את היתרון בהיבט הטכנולוגי על ידי שימוש בשירותי ענן הינו בתחום אבטחת המידע. חברות שמתעסקות במתן שירותי ענן לעסקים (כמו חברת אקסיטו) הן חברות שמשקיעות בתחום אבטחת המידע בצורה חסרת תקדים. חברות שבחרו לא להשתמש בשירותי ענן כאלה, ישקיעו את מרבית התקציב שלהם בבניית תשתית מספקת וחזקה על מנת לאפשר את המשך קיומה ללא שירותי ענן, מה שמוביל ברוב המקרים להשקעה מינימאלית ולא מספקת בתחום אבטחת המידע. חברות שמעניקות שירותי ענן לבתי עסק, כדוגמא חברת אקסיטו, הן חברות שמבינות את הערך הגדול והמשמעותי שיש לתחום אבטחת המידע והן משקיעות בהתאמה כמויות כספים גדולות יותר בנושא. עבודה עם אבטחת מידע ברמה גבוהה, בעיקר בתחומים בהם נאגרים כמויות גדולות של מידע רגיש- מקנה יתרון לחברה, ואנו מגדירים אותו כתנאי הכרח להמשך קיום תקין.

קדימה, למה אתם מחכים ?

חברת exsitu הינה חברה שפועלת בתחום הענן כבר מספר שנים, ומעניקה שירותי ענן ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו למצוא בשוק. מעבר לשירות המקצועי והאיכותי, אנו דוגלים בליווי מקצועי "יד ביד" לאורך כל הדרך, על מנת לסייע לכם במעבר. עבור לאתר הבית שלנו exsitu, שם תוכלו להיחשף למידע רב נושא ולהתרשם מתיק העבודות שלנו ומרשימת החברות שאנו מעניקים להם שירותי ענן ושירותים נוספים.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה