תוכן עניינים

כיצד להיות מקום ראשון בגוגל ללא שיווק אורגני

Facebook
Twitter
LinkedIn

תחום השיווק עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות, וזאת תודות לכניסתה של מהפכת האינטרנט לחיינו.

נראה שהאינטרנט עשה שינוי משמעותי אצל כולנו, ובפרט אצל בעלי העסקים, שמתמודדים כיום בזירת פרסום שונה מאוד ממה שהיה נהוג בעבר.

בעוד בעבר שיטות הפרסום היו עיתונים, פליירים, שלטי חוצות ותשדירי רדיו, כיום לצד השיטות האלה- האינטרנט שולט ביד רמה באמצעות גוגל, פייסבוק, ועוד. מחקרים הראו שרוב האנשים שיחפשו מוצר או שירות ייפנו בראשונה אל מנוע החיפוש הגדול בעולם- הלוא הוא גוגל.

בעלי עסקים רבים תוהים כיצד "להקפיץ" את עצמם לראש התוצאות בחיפוש של גוגל, על מנת לתת עדיפות לעסק שלהם מבחינת חיפושים.

אספנו בשבילכם מספר טיפים בנושא.

פרסום היום לעומת פעם

כאמור- שוק השיווק והפרסום הוא כבר לא מה שהיה פעם. שיטות הפרסום המסורתיות עדיין חיות ובועטות, אך לצידן אנו מוצאים את השחקנים החדשים והמשמעותיים בצורת גוגל, הרשתות החברתיות, ואתרי האינטרנט. בעלי עסק המעוניינים לשמור על היוקרה ועל ההכנסה שלהם, יודעים מעל לכל ספק- שהם חייבים להיכנס גם לזירה הזו, ולהצטיין בה, על מנת להביא לדלתותיהם לקוחות חדשים. מחקרים הראו שגוגל הוא המקום הראשון שרוב האנשים ניגשים אליו בעת חיפוש של מוצר או שירות כלשהו. כך למשל, הקשת מילות המפתח טבעת אירוסין מביאות להקפצת תוצאות של קטלוגים מגוונים של חנויות תכשיטי יהלומים. איך למעשה אנו יכולים להביא את תוצאות החיפוש שלנו למקומות הראשונים בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל

כשאנו מעוניינים להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל, עומדות בפנינו שתי אופציות: קידום אורגאני, וקידום שאינו אורגאני. קידום אורגאני הוא למעשה מגוון הפעולות המבוצעות לטובת אופטימיזציה של האתר שלנו, כך שהוא יועדף בחיפוש של גוגל, ללא השקעת כסף ותשלום לגוגל. בהקשר זה בוודאי שמעתם את המושג SEO (אופטימיזציה למנוע חיפוש), וישנן חברות מקצועיות רבות שעוסקות בתחום זה. השיטה השנייה היא קידום שאינו אורגאני- קידום ממומן למעשה, המכונה גם פרסום דרך גוגל. מדובר למעשה באחד ממקורות ההכנסה המשמעותיים של גוגל, שעוזר לה להפוך לאחת החברות המצליחות בעולם. קידום ממומן עובד לא רק ע"פ הצעות מחיר, אלא גם ע"פ איכות האתר או דף הנחיתה, וההיסטוריה שלהם מבחינת ביצועים. כלומר- יש כאן עדיפות גם לתוכן ולאיכות מבחינת גוגל, וכאן אנו יכולים להיכנס לתמונה. ידוע כי "התוכן הוא המלך" בעולם השיווק הדיגיטלי, ויצירת תוכן איכותי בשילוב עם קידום ממומן- יביא לתוצאות משמעותיות מאוד עבורנו.

בעלי העסקים השונים, יודעים כי בימינו אל להם להתעלם מהשיווק הדיגיטלי, היות ומדובר בשחקן מפתח רציני. עומדות בפנינו האופציות להשתמש בשיווק אורגאני או ממומן, ויש בעלי עסקים שאף משלבים את שניהם, לקבלת תוצאות מיטביות מבחינת פניות, לקוחות, והכנסה.

 

אתר אינטרנטי

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה