תוכן עניינים

מתי חשוב לעשות סרט תדמית

Facebook
Twitter
LinkedIn

פתחתם עסק חדש ואתם רוצים שכולם יכירו אתכם וישמעו עליכם? רוצים לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר? זהו הזמן להפיק סרט תדמית ולהתחיל לצבור עוד ועוד לקוחות. כל המידע שרציתם לדעת על סרטוני תדמית במאמר אחד.

 

שלבים ביצירת סרט תדמית

יש מספר שלבים שחשוב לבצע לפני שמתחילים להכין את סרט התדמית לעסק שלכם, אלו השלבים-

  • בנו לכם סיפור – הצופים שיצפו בסרט התדמית שלכם צריכים להתעניין לא רק במה שאתם מנסים למכור אלא גם בסיפור של הסרט, אם הסרט יהיה משעמם מעטים האנשים שיצפו בו אך אם הסרטן יהיה מעניין הוא ימשוך את העין של הצופים ויצפו בו לא מעט אנשים.
  • סרט קצר וקולע – אחרי שבניתם סיפור בדקו איך הכל ייכנס לסרט של 15 שניות, שמירה על אורך סרט קצר עם מסר מעניין תשאיר את הצופה ולא תגרום לו לרצות להפסיק את הסרט בעצמה.
  • תכנון הסרט – לפני שאתם מתחילים להפיק או לצלם את סרט התדמית שלכם חשוב שתכינו את הכל מראש ואל תהיו ספונטניים. כתבו לכם תסריט מראש, שכרו שחקנים אם צריך, האם הסרט יהיה בכלל מופק במחשב מאנימציה או רצף של כתוביות.
  • היעזרו בחברת הפסקות מנוסה – אם אין לכם ניסיון בהפקת סרטי תדמית פנו לחברה מנוסה שתוכל לעזור לכם לבנות את סרט התדמית שלכם בצורה הטובה ביותר בעזרת הכלים שיש להם להציע (מצלמה איכותית או סאונד טוב ולא בסיסי).
  • ערכו "פיילוט" – ערכו מעין מפגש "פיילוט" בו תציגו את סרט התדמית שלכם לאנשים שהם לא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אלא משפחה, חברים או עובדים נוספים ובדקו האם הם רואים שאכן המסר שלכם עובר בצורה ברורה וחלקה או שאולי יש משהו שצריך לשנות, להוריד או להוסיף.

 

מה עושים אחרי שהסרט מוכן?

אחרי שעברתם על כל השלבים ואתם בטוחים שהסרט תדמית שיצרתם הוא הטוב ביותר עבורכם התאימו את הסרט לכל המקומות בהם תרצו להפיץ אותו (יוטיוב, ברשתות החברתיות, בטלוויזיה וכו').

דאגו שבכל פגישת עסקים המנסה למכור את המוצר שלכם יוצג סרט התדמית על מנת לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלכם גישה אליו ולהבנה מקסימלית של מה שאתם נסים לתת ולהגיד.

 

לסיכום

כשאתם ניגשים לביצוע סרט תדמית עקב מוצר או עסק חדשים או כל סיבה אחרת בה ראיתם לנכון לבצע ולהפיק אחד כזה, חשבו על בעיקר על הצופה בבית או הלקוח שאולי אחרי צפייה בסרט יבין שהוא צריך את המוצר שלכם. אל תשעממו את הצופה, תמצתו הכל לעד 15 שניות על מנת להיות תמציתיים ולא לגרום לגולש לדפדף הלאה את הסרט, בדקו עם אנשים עליהם אתם סומכים שהסרט אכן כזה וכשאתם רואים שהכל יצא מושלם התחילו בהפצה.

סרט תדמית

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה