תוכן עניינים

סרטי תדמית אונליין – מה ההשפעה שלהם

Facebook
Twitter
LinkedIn

אז פתחתם עסק חדש ואתם ממש רוצים לקדם אותו? בעלי עסק וותיק ורוצים להגיע לקהלי יעד חדש שטרם הגעתם אליהם? או שבכלל רק חושבים על משהו

משלכם וכבר מתעניינים באופציות קידום? לכם יש שאלות ולנו יש תשובות.

בעולם המודרני מילת המפתח לכל עסק, בין אם חדש ובין אם וותיק, זה קידום. ואם פעם יכולנו להסתמך על פליירים, שמועה שעוברת מפה לאוזן או, במקרה שממש רצינו להשקיע, פרסומת בטלוויזיה, כיום מגרש המשחקים עבר לפלטפורמות אחרות לחלוטין.

הרשת, המקדם הגדול ביותר של כל עסק בעולם. הנגישות של המידע ומהירות ההפצה שלו, הופכים את הרשת למקום הראשון שצריך לחשוב עליו כאשר מחפשים לקדם עסק כלשהו.

בואו נתעמק בפלטפורמות הזמינות לנו ובאפשרויות פרסום.

 

 אתר אינטרנט

בטרם נדבר על סרטי תדמית והשפעתם, ניגע בבסיס של הבסיס.

הפעולה הראשונה שעושה כל אדם שמחפש שירות כלשהו, זה לעשות עליו גוגל. למצוא דף של העסק זה לא באמת מספיק, המחפש תמיד ירצה לראות משהו מפורט הרבה יותר.

למה? כי ככה הוא ירגיש שמדובר בעסק רציני, תהיה לו האפשרות להתרשם מהשירות שאותו ניתן לקבל בעסק וגם לראות את הנפשות הפועלות מאחורי העסק, דבר שתמיד מעלה את רמת האמינות .

 

 רשתות חברתיות

אם אתם לא בפייסבוק \ אינסטגרם \ טיקטוק (תקיפו בעיגול את האופציה שהכי נראית לכם), אתם לא קיימים. כאנשים, שמבלים חצי מהיום שלהם בכל אותן רשתות חברתיות, ברור לנו למה יש להן השפעה כה גדולה על הצלחת עסק כזה או אחר.

הפרסומות שקופצות, סרטונים מעניינים – כל אלה עוזרים לנו למשוך את תשומת ליבו של המשתמש ולגרום לו להתעניין בעסק שלנו. כן, גם אם הוא ממש לא חשב שהוא צריך מסחטת הדרים ידנית ומעוצבת.

 

 סרטוני קידום

כלי נוסף, יעיל ביותר לקידום העסק – סרטונים. ישנם סרטונים מסוגים שונים, המפורסמים שבהם זה סרטוני תדמית. במה מדובר?

סרטוני תדמית נועדו לייצר אצל הצופה, חוויה של הכרת העסק מבפנים, דבר היוצר הזדהות עם השירות, הערכים והאנשים שעובדים באותו העסק. וזה כבר הופך להיות עניין אישי.

 

 איך מייצרים סרטון

דבר החשוב ביותר, זה להבין שאתם לא יכולים לייצר את הסרטון הזה לבד. מהסיבות הפשוטות שיש חשיבות לכתיבת תסריט (גם אם הסרטון נראה הכי אותנטי, עדיין תצטרכו להחליט מה הקונספט ובמה מתמקדים), יש חשיבות לציוד צילום איכותי ומקצועי.

 

 היתרונות של סרטונים

החל מהיתרון הברור מכולם, שבו הפרסום הוויזואלי מוכר הרבה יותר מכל פרסום אחר, דרך העניין שלצפות בסרטון תמיד נמצא זמן, לעומת טקסט כתוב, שלפעמים נרגיש עייפים מכדי להתעמק בו.

בנוסף, ברגע שיש לכם סרטון תדמית, תוכלו להיכנס לקטגוריית חיפושים נוספת בגוגל – דבר שיפתח אותכם כלפי קהלים נוספים.

מצלמה

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה