תוכן עניינים

עוקבים באינסטגרם – מהי הדרך הנכונה להשיגם?

Facebook
Twitter
LinkedIn

רשתות חברתיות הן פלטפורמה פרסומית חשובה ביותר. כל עסק פרטי או גדול משתמש באינסטגרם, כמו ברשתות חברתיות אחרות, כדי לחשוף את עצמו לקהל רחב יותר ולהגדיל את המכירות והרווחים של העסק. המפתח להצלחה ברשת החברתית הזו היא לצבור כמה שיותר עוקבים באינסטגרם, לכן אנחנו ננסה בכתבה הבאה להסביר לכם כיצד להצליח לאסוף כמות עוקבים משמעותית שתביא להצלחה בעסק שלכם.

 

תוכן איכותי מושך יותר עוקבים באינסטגרם

אנחנו יודעים מה אתם חושבים עכשיו – "נו זה העצה הרגילה והמוכרת", אבל חשוב שתמשיכו לקרוא. תוכן איכותי הוא לא תוכן בעל ידע עשיר, או תוכן שמשהו בעל ערך כתב. תוכן איכותי הוא כזה שנוגע ברגש של העוקבים באינסטגרם וכך הופך אותם ללקוחות שלכם. כדי לעשות זאת השתמשו בהומור, תגעו בנקודות כואבות או מרגשות אצל אנשים, צרו קשר אישי עם לקוחות מסוימים וכיוצא בזה. רוצים לשמוע יותר? – https://goolike.co

 

מעורבות היא כלי משמעותי לאסיפת עוקבים באינסטגרם

מה הכוונה מעורבות? מעורבות היא לקיחת חלק משמעותי ופעיל ברשת החברתית. זה לידי ביטוי בעשיית ליקים לפוסטים של אחרים, להגיב באופן מילולי לדברים שאנשים אחרים מעלים ועוד. הפעולות הללו גורמות לאנשים אחרים לראות את העמוד שלכם, או שהשם שלכם יקפוץ להם בעמוד שלהם, וכך אתם מעודדים את החשיפה שלכם. חשיפה היא דרך חשובה להגיע ללקוחות, לכן אנו ממליצים לכם להשתמש בכלי זה. כמו כן, כשאתם מכבדים את האחר ומראים העכרה הוא יימשך אליכם באופן טבעי.

 

האשטגים – אתם ידועים למה הם מושכים עוקבים באינסטגרם?

אחד הדברים שלא רבים יודעים הוא שהאשטגים הם לא רק סמלים נחמדים ומצחיקים לעיתים, אלא הם כלי שיווקי של ממש. אם תשתמשו בהאשטגים מוכרים, אתם תגדילו את כמות העובדים שלכם משמעותית. וזה עובד ככה – האשטגים משדרגים את החשיפה של התוכן שלכם וגם את כמות ה- reach שלכם. למשל – אם תשתמשו בהאשטג של אימון כושר, כל מי שיחפש אימוני כושר באינסטגרם יימצא אתכם ביתר קלות.

 

טיפ אחרון לצבירת עוקבים באינסטגרם

חשוב לנו להגיד לכם טיפ שאולי תופתעו לשמוע – הדרך להשיג עוד עוקבים באינסטגרם היא לא להיות רק באינסטגרם. אם תפתחו אתר ותהיה לכם נוכחות גם ברשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק או יוטיוב או כל רשת אחרת, אתם תגדילו את העוקבים שלכם באינסטגרם ובכל רשת אחרת. נסו להרחיב את הכלים שלכם וללמוד היטב על כל רשת כדי להפוך למקצוענים.

 

לסיכום

אינסטגרם היא אמנם רשת חברתית יחסית חדשה אבל היא מאוד משמעותית בתחום הפיתוח העסקי והשיווקי. לכן חשוב לנו שתדעו כיצד להשתמש בה בצורה מיטבית, וזאת על מנת להגדיל את קהל הלקוחות והעוקבים שלכם. אם תפעלו על פי הטיפים בכתבה הזו מובטחת לכם הצלחה גדולה ביותר.

רשת חברתית

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה