תוכן עניינים

עיצוב לוגו שיתאים כמו כפפה לאתר – איך עושים זאת

Facebook
Twitter
LinkedIn

בעלי עסק ונותני שירות עצמאיים – הקשבה לפה! אם עדיין אין לכם לוגו לעסק זה בדיוק המאמר בשבילכם.

יש נטייה לחשוב שעיצוב גרפי מכת סוג הוא דבר מורכב, קשה ואין לכם שום דרך להתמודד עם זה לבד.

אז מעכשיו אתם לא חייבים.

עיצוב לוגו מרשים וייצוגי לעסק שלכם הוא אפשרי ופשוט יותר ממה שאתם חושבים.

מדובר במספר שלבים, פשוטים ומשמעותיים.

 

מי "אני"

מי "אני" – מהו העסק שלי. לפני שאתם בכלל מתחילים לדבר עם עניין העיצוב, עליכם להבין מהי המשמעות של העסק שלכם. עליכם להבין מי אתם ומה התפקיד שאתם ממלאים בזכות העסק והמוצר. ירידה לעומק הדברים באופן שכזה תאפשר לכם לחשוב בצורה יצירתית יותר. מעבר לכך, חשיבה לרבדים כה עמוקים תעזור לכם לבנות תחושת ביטחון נוספת לגבי העסק והמוצר ובכך לחזק את רעיון הלוגו.

 

עמודת מחקר

אחרי שירדתם לפרטי פרטים על תפקידכם בעולם באמצעות העסק שלכם, אחרי שהבנתם לעומק איזה צרכים המוצר\שירות שלכם ממלא, זה הזמן להסתכל "בקטלוג". בשלב זה של עיצוב הלוגו, הגיע תורגם לעשות עבודת מחקר ולהסתכל על רעיונו שונים ללוגואים. אפשר להשתמש במונעי חיפוש שונים כמו גוגל , פינטרסט ואפילו אינסטגרם. מעבר לכך, פתחו את עינכם ושימו לב אקסטרה אם דברי אומנות, מחושית או דיגיטלית מושכת אתכם. מה שנקרא – לתייק רעיונות ודוגמאות.

 

עולם של צבע

אחרי ההתבוננות האומנותית והעיצובית, זה הזמן שלכם לחשוב על צבעים. יש עולם שלם מאחורי צבעים ומשמעויותיהם, במיוחד מה נגזר מכך כשמשלבים אותם במסגרת של עיצוב לוגו. חפשו באינטרנט "Color Pallet", ובדומה לחיפוש מהשלב הקודם התבוננו בצבעים ונסו להבין מה נותן לכם השראה, מה לדעתכם מתחבר הכי טוב למוצר, איך אתם והאופי שלכם בא לידי ביטוי בהם.

 

להתחיל ליישם

זה הזמן שלכם להתחיל להרכיב רעיון. ישנן פלטפורמות רבות ברשת שמציעות עיצוב לוגואים תמורת תשלום סמלי, רכישת לוגואים באתרים של עובדי פרילנס וכמובן שגם אפשר להתנסות בעצמכם בהרכבת הלוגו. זכרו – אתרי פרילנס לא מבטיחים הצלחה מידית וגם אם לא הצלחתם להרכיב לוגו בכוחות עצמכם – אל ייאש. פתרון מצוין הוא לפנות לחברת עיצוב גרפי שמתמחה בעיצוב לוגואים ומוצרים אינטרנטיים. בחברות אלו תקבלו ייעוץ אישי ועבודה משותפת ביחד עם ראשי צוות ומעצבים ובזכות כל ההבנה שלכם על המוצר, ומה החזון שלכם, תוכלו להגשימו בעזרת חידוד, שיוף ויצירת הלוגו ע"י מומחים.

 

דבר הרגעה

תהליך זה עלול להצטייר כמורכב מכלה וזמן. מצד אחד, אפשר לשלם כמה ג'ובות למעצב גרפי, יצא מה שיצא ואחלה. מצד שני, אם אתם רוצים באמת התאמה בין העסק לבין הסמל שייצג אותו, כל התהליך המתואר יביא לתוצאה הרבה יותר שלמה וכנה. תחקרו, תגלו, תבדקו ותתייעצו.

 

אש

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה