תוכן עניינים

איך לקבל פידבק שימושי ממשתמשי האפליקציה?

Facebook
Twitter
LinkedIn

החלטתם לפתח אפליקציה ואתם תוהים איך לקבל פידבק מהמשתמשים? אם כך, כדאי שתדעו שבהחלט מדובר על אחד מהדברים הכי חשובים שיש בניהול אפליקציות, כי בסופו של דבר דעת הקהל היא זו שקובעת.

שליחת פידבק למשתמשים

בעידן שבו אנחנו חיים יש לא מעט דרכים שבהן אתם יכולים לשלוח בקשות שונות לקבלת פידבק מהמשתמשים, אך נשאלת השאלה כיצד ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שאפשר. האמת היא, שמצד אחד חשוב לקבל פידבק כל הזמן, כדי שתוכלו להכניס את השיפורים הנדרשים, אך מצד שני, זה לא יכול להיות משהו שמטריד את מי שעושה שימוש באפליקציה שלכם. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק לא רק איך אתם מבקשים את הפידבק הרצוי, אלא גם כל כמה זמן אתם עושים זאת. לדוגמא, האם עדיף לבקש זאת אחרי שהמשתמש עושה שימוש רצוף של כמה דקות באפליקציה? או שאולי אם הוא נכנס בכל יום לאפליקציה ובודק בה משהו? יש מחקרים שלמים בנושא ולכן בהחלט חשוב לתת את הדעת על הנושא הזה.

ביקורות של אנשים

התייעצו עם המומחים

ממש כפי שלא כדאי לכם להקים ולפתח את האפליקציה שלכם לבד, כך גם לא כדאי לנסות לטפל בנושא הפידבק לבדכם. כאן בדיוק נכנסת המומחיות של מי שנותן שירותי יצירת אפליקציה, כי אם המקצוענים יוכלו לטפל גם בנושא הפידבק, מדוע שלא תפנו אליהם? חשוב להבין שכל מה שקשור לאפליקציה שלכם, כולל הקידום שלה בכל מקום אחר, זה משהו שצריך לעשות בצורה מקצועית. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר ולבקש מהם לקחת על עצמם את כל העניין, זה רצוי. החדשות הטובות הן שהיום יש גם חברות שמציעות ללקוח חבילה שכולל את יצירת האפליקציה, את הקידום שלה וגם את הנושא של פידבק מהמשתמשים. לכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות של הזמנת חבילה כזאת, שכן בסופו של דבר כאשר המומחים אחראים על הדברים, הכול נראה טוב יותר.

כמה עולה שירות בתחום האפליקציה

אם אתם זקוקים למישהו שיכין לכם עוגת חתונה, לא הייתם רוצים תחילה לעשות סקר שוק כדי להבין מה המחיר הממוצע שדורשים היום על שירות כזה? התשובה היא בוודאי כן. זה גם מה שאנחנו ממליצים לכם לעשות בכל הנוגע לאפליקציה העסקית שלכם, כי בין אם אתם נמצאים בשלב פיתוח האפליקציה ובין אם אתם נמצאים בכל שלב אחר, למה לשלם על כך הון עתק? יש היום תחרות מאוד גדולה בין כל המומחים שיוכלו לטפל באפליקציה שלכם ולשפר אותה, כך שבהחלט כדאי יהיה לוודא שאתם לא משלמים על זה יותר מידי. ההשוואה שתוכלו לעשות בין החברות השונות לא תגזול לכם זמן יקר, כי היום יש, כמובן, לכל חברה מהתחום אתר אינטרנט עם אינפורמציה ועם מחירים.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה