תוכן עניינים

לצבוע בחוכמה: צבעים מומלצים ללוגואים

Facebook
Twitter
LinkedIn

בין אם אתם מעצבים גרפיים או בעלי עסקים המחפשים לעצב לעצמכם את הלוגו לעסק, הבחירה באילו צבעים לשלב בעיצוב הלוגו היא קריטית. כל צבע צרוב בזיכרון הקולקטיבי שלנו כמשדר משהו אחר, והבחירה בצבע מסוים משפיעה מאוד על המסר שאתם מחפשים להעביר.

כדי לעשות לכם סדר, קיבצנו עבורכם צבעים נפוצים בתחום עיצוב הלוגו, ואת המסרים שהם עוזרים להעביר.

עפרונות

אדום: תשוקה ואהבה

הצבע האדום מקושר במוחותיהם של הצרכנים לתכונות כמו להט, אהבה, תשוקה ונועזות. לכולנו יש את האימג' של הבחורה היפה בסרטי ג'יימס בונד הלובשת שמלה אדומה וחושנית, והבחירה בצבע זה היא לא מקרית – הצבע האדום הוא צבע בולט ונועז, ומקושר למיניות ותשוקה.

המותגים האדומים רוצים להיתפס כמותגים מרגשים, עכשווים ו"לוהטים", ומשלבים את הצבע האדום כדי לבלוט.

צהוב: הכיף של הקיץ בכל עונות השנה

הצבע הצהוב מקושר לאסוציאציות של כיף, צעירות, חום ושמחה.

הצבע הצהוב הוא צבע חם וחלק מסקאלת הצבעים החמים הכוללים בתוכם את האדום, הכתום והחום. הצבעים הללו משרים תחושת חום, והצבע הצהוב מוסיף גם תחושת התעוררות והתעלות בגלל הקשר שלו לעונת הקיץ.

שחור: כל הפרסטיג' במקום אחד

הצבע השחור הוא צבע קלאסי, אלגנטי, יוקרתי ורציני. הצבע השחור תמיד באופנה והוא משדר עוצמה, יציבות וגבריות. הרבה מותגים משתמשים בצבע השחור כדי לשווק מוצרים לגברים, בגלל הנוכחות המרשימה של הצבע השחור. דוגמה לכך היא ליין המוצרים לגברים של המותג ללין, שבדרך כלל מקושר לנשיות.

כתום: ידידותיות, רוגע וחמימות.

הכתום והאדום מאוד קרובים אחד לשני מבחינת הצבעוניות של שניהם, אך לכתום מיוחסות תכונות ונות לגמרי בקרב הצרכנים. הצבע הכתום מקושר לתכונות כמו חמימות, ידידותיות ורוגע. משהו בכתום מעביר תחושה של בית, לכן מותגים כמו מזרחי טפחות וקפה קפה, בחרו בכתום כצבע העיקרי המייצג אותם.

ירוק: קפיצה קטנה לטבע

העובדה הבאה היא די מובנת מאליה – הצבע הירוק מקושר לאיכות הסביבה, טבע ובריאות (כאילו דה?). מותגים
הצבע הירוק אוטומטית מזכיר לנו טבע, צמחים, עצים ויערות, ושילוב הצבע הירוק בלוגו של מותג מייחס לו תכונות של קרבה לטבע ודאגה לאיכות הסביבה.

מותגים רבים רוצים ליצור לעצמם תדמית של "ירוקים", ולכן ישתמשו, איך לא, בצבע הירוק.

כחול: אמינות, חוכמה וחופש

לפני הרבה שנים, סברו פשוטי העם כי בעורקיהם של בני המעמדות הגבוהים ומשפחות המלוכה זורם דם כחול, ולא במקרה. הצבע הכחול נחשב לצבע מלכותי, וקשור מאוד בבריאות, חוכמה, אמינות וחופש. הצבע הכחול משרה תחושה של יוקרה ורוגע, ולכן מותגים רבים בתחומי הבריאות, הפיננסים, התקשורת ותחומים רבים אחרים בחרו לשלב אותו בסמליליהם.

כסף וזהב: באמת צריך להסביר?

כסף וזהב מקושרים ליוקרה ועושר. זה די ברור, לא?

קשת צבעים: גיוון, עכשוויות ואופנתיות

מותגים רבים מאמינים כי שילוב של צבעים רבים בלוגו מסייע להם לייצר תדמית של מותג מגוון, דינמי ועכשווי. הצבעים הרבים יוצרים לוגו שהוא חגיגה לעיניים, ומעניינים את הצרכן הנחשף לו.

רוצים גם אתם עיצוב לוגו כמו של הגדולים?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנט Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה ב-Interload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר https://www.interload.co.il וצרו קשר עוד היום כדי לקבל עיצוב לוגו שמותאם בדיוק בשבילכם ☺

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה