תוכן עניינים

קידום אתרים – איך זה התחיל?

Facebook
Twitter
LinkedIn

קידום אתרים הוא כבר מושג שידוע לכולם.

כל אדם שיש לו אתר ואפילו מי שאין לו שום קשר לשיווק דיגיטלי יודעים להגיד מהו קידום אורגני.

מדובר בקידום ושיפור של אתר עסקי לשם העלאת הטראפיק באתר וכך העלאת הלקוחות ולבסוף – הרווחים כמובן.

קידום ממומן בשונה מזאת הוא קידום בדירוגי החיפוש בתמורה לתשלום כסף רב לכן הוא משומש פחות.

קידום אורגני נעשה במישורים רבים – תוכן האתר, מהירות האתר, קישורים חיצוניים לאתר באתרים אחרים ועוד.

על מנת להביא את האתר שלכם למקום הראשון כדאי שתפעלו בכל המישורים.

רוצים לדעת איך? מתי כל זה התחיל? הכל בכתבה הבאה.

 

מתי זה התחיל?

בתחילת העידן האינטרנטי היה צריך לרשום את האתר שהקמתם אצל מנהל אתר האינטרנט, ורק לאחר מכן האתר היה נכנס לרשימות של כלל האתרים. על מנת שיגיעו אליו הגולשים כוח אנושי או כלי טכנולוגי לא מפותח היו בוחנים את תוכן האתר ומכניסים אותו לקטגוריה שקשורה אליו. מדובר בתהליך לא יעיל כלל, ויותר מכך מנהלי אתרים היו מכניסים עוד מילים ומשפטים לאתר שעוסקים בנושאים אחרים כדי שהם יעלו לגולשים גם בתחומים שהם לא עוסקים בהם. כל אלה הובילו לשכלול של האלגוריתם של גוגל. כיום מנוע החיפוש מורכבים ולא ניתן לעבוד עליהם בקלות. כדי להיות למעלה בדירוג יש לעבוד קשה ולהשקיע בעיקר בתוכן. בשל כך קידום אתרים הוא תחום מאוד מבוקש היום, הרי כל אתר רוצה לעלות בדירוג של גוגל.

 

האם קידום אתרים הוא תחליף לפרסום?

התשובה היא לחלוטין לא. קידום אתרים הוא גם לא תחליף לאיכות המוצר. עליכם ליצור מוצר איכותי אותו אתם משווקים. אי אפשר לנצח בתחרות הקשה של האינטרנט רק עם קידום אתרים טוב – צריך שיהיה לכם מוצר טוב למכור. כמו כן, פרסום ברשתות חברתיות ופרסום כללי חייב להיות חלק מהתמונה. קידום אתרים הוא לא פרסום, הוא רק שיפור האתר וקידומו בתוצאות החיפוש לכן הוא לא עומד בפני עצמו. עליכם להשקיע במישורים רבים בעסק שלכם ואם אתם לא מוכנים לכך כדאי שתדעו שההצלחה לא תגיע בלי השקעה.

 

אז מה כדאי לכם לעשות בעצם?

ראשית כל, כדאי לכם לפנות לחברה שעוסקת בקידום אתרים כדי לקבל את השירות הטוב ביותר ולהבטיח לאתר שלכם תוצאות טובות. ושנית, עליכם להבין מהן הפעולות שצריך לעשות. הפעולה החשובה ביותר היא יצירת תוכן איכותי שמתאים לאלגוריתם של גוגל, ובנוסף לו יש להשקיע בשאר הפרמטרים.

 

סיכום

קידום אתרים הוא תחום חשוב מאוד לכל בעלי העסק היום, השרי לכל עסק יש אתר אינטרנט שרוצה להצליח. בנוסף לקידום יש להשקיע בפרסום ובאיכות המוצר. אם תתמידו ותשקיעו ותשכרו חברה מקצועית שמתמחה בקידום אתרים אתם בטוח תגיעו ליעדים מצוינים.

 

מקום ראשון

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה