תוכן עניינים

קידום אתרים – מה שלא ידעתם

Facebook
Twitter
LinkedIn

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או המלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן וזה בדרך כלל הספיק. אך בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש וחזק מאד לתחום הפרסום וקידום האתרים ושמו הוא גוגל. במאמר זה נספר לכם כל מה שלא ידעתם על קידום אתרים SEO – search Engine optimization ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם להגיע אל קהל יעד יותר גדול.

 

קידום אתרים seo

כשאנחנו מחפשים שירות או בית עסק באינטרנט אנחנו משתמשים במילות מפתח דוגמת ׳עורך דין בתל אביב׳ או ׳כמה עולה לעשות טסט לרכב׳. מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל האתרים שמכילים את מילות המפתח הללו ומסדר אותם על פי ההתאמה הגבוהה ביותר למילות החיפוש שלכם. אנחנו יכולים להעזר במנגנון הזה כדי לקדם את העסק שלנו או השירות שאנו מציעים. המחיר שיגבה ממכם מקדם אתרים נקבע בעיקר על פי אתר הבית שלכם ( חנות אינטרנטית או אתר תדמית? ) רמת התחרות שלכם עם המתחרים והאסטרטגיה הנדרשת כדי להביא אתכם לראש הדף.

 

כיצד פועל מנגנון החיפוש של גוגל?

מנגנון החיפוש של גוגל מציב בראש החיפוש את התוצאה המתאימה ביותר למילות המפתח שהזנתם, אם לדוגמא הזנתם בשורת החיפוש את הערך ׳כוונת קידום אתרים׳ התוצאה הראשונה שתקבלו בראש הדף תהיה החברה שלנו ולאחר מכן חברות המציעות שירות זהה אך שמן שונה. המטרה שלנו היא להביא את העסק שלך לראש העמוד, היישר למקום הראשון. המקום השני מקבל בערך מחצית מכמות הפניות ומן המקום השלישי ומטה סיכויי יצירת הקשר של הלקוח איתכם הולכים ויורדים.

 

מהו תפקידו של מקדם האתרים?

נעים להכיר, אני מני וינפלד ותפקידי כמקדם האתרים הוא להוביל את בית העסק שלך לראש העמוד בדף החיפוש של גוגל על מנת להגיע לקהל יעד גדול יותר של לקוחות. כיצד עושים זאת? על ידי מציאת מילות המפתח המגדירות בצורה הטובה ביותר את התחום או השירות שאתה מציע, בדיקת כמות המתחרים ובמה אתה שונה מכולם כדי להבליט אותך, בניית אסטרטגיה מנצחת, ביצוע אופטימיזציה לאתר הבית שלך לממשק נוח ונעים, כתיבת תוכן איכותי אשר ייצרו עניין באתר שלכם והוספת קישורים מאתרים חיצוניים חזקים לקידום העסק שלך.

 

לסיכום

חברת ׳כוונת׳ הוקמה על מנת לסייע לך, בעל בית עסק או נותן שירות, להגיע למקום הראשון במנגנון החיפוש של גוגל, דבר שיחשוף אותך לקהל היעד שלך באופן מקסימלי באמצעות שדרוג אתר הבית שלך. אנו מתמחים בכל סוגי בתי העסק והשירותים ואצלנו תוכל למצוא את כל אנשי המקצוע שנדרשים, החל מתכנתים ועד לכותבי תוכן, מאנשי יחסי ציבור ועד לעיצוב אתרים. כדי שגם העסק שלך יפרח, פנה אלינו והטלפון שלך לא יפסיק לצלצל.

איש שיווק

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה