תוכן עניינים

קידום ממומן באינסטגרם – רעיון גאוני או החלטה טיפשית?

Facebook
Twitter
LinkedIn

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שעולה בפורומים שונים ברחבי הרשת. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם יודעים במה השיח עוסק – בקידום ממומן באינסטגרם. כשראינו שמדובר בעניין שלא יורד מסדר היום, החלטנו לצאת ולבדוק את העניין מקרוב כדי להכריע בנושא ולהבין האם קידום ממומן באינסטגרם הוא רעיון גאוני או החלטה טיפשית? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו תחילה את המומחים שסייעו לנו להכריע בנושא

כדי שנוכל לדעת האם קידום ממומן באינסטגרם הוא גאוני או החלטה טיפשית שעדיף להימנע ממנה, היינו צריכים להיפגש עם בעלי עסקים שונים שבחרו לבצע קידום שכזה. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם, אז כדאי שתדעו שמצאנו דרך מיוחדת מאוד לברר עמם את הפרטים בנושא. פשוט פתחנו את האפליקציה ופנינו אל 10 המפרסמים הראשונים שהעסקים שלהם הופיעו בפיד שלנו. שאלנו אותם בהודעה פרטית מה הם חושבים על הקידום הממומן והצלחנו להגיע למסקנה.

 

קידום ממומן באינסטגרם – רעיון גאוני או החלטה טיפשית? התשובה של דן, מורה ליוגה

דן שמח לענות על השאלה המוזרה והמפתיעה שלנו ואמר שהוא מבצע הליך של קידום ממומן באינסטגרם.

כבר כמה חודשים. לדבריו, מאז שהוא התחיל לקדם את העסק בפלטפורמה הזו, הסטודיו שלו התמלא. ראוי לציין כי מדובר בסטודיו חדש שנפתח ממש לאחרונה. כך שדן אומר שהקידום הממומן הביא לו את קהל הלקוחות שלדבריו "הביא לספתח". היא ביקש לפרגן לחברת CXM שסייעה לו בהליך. לדבריו, היא זו שאחראית בסופו של דבר לתוצאות המרשימות.

 

קידום ממומן באינסטגרם – רעיון גאוני או החלטה טיפשית? התשובה של גל, ספרית

לגל יש מספרה קטנה בדרום הארץ. עד לא מזמן היא הציגה את עצמה כ"ספרית של הדרום". אך לאחרונה, היא החליטה להרחיב את הגבולות. כך שבעצם, היא מספרת גברים, נשים וילדים גם מחוץ לגבולות הדרום. כדי להביא את העניין למודעות, היא פרסמה מודעה באמצעות קידום ממומן שאפשרה לה להגיע באופן קבוע אל צפון הארץ ומרכזה כדי לספר אנשים. כלומר, מספר המסופרים שלה עלה ברגע בעקבות הפרסום.

 

המסקנה – הפרסום הממומן באינסטגרם עובד

אין על כך ספק, אתם יכולים לראות את התשובה "צועקת" מבין השורות בדבריהם של גל ודן. אפשר לראות בקלות שהקידום הממומן באינסטגרם הוא רעיון גאוני לחלוטין שמאפשר להביא לחשיפה גבוהה. כזו שמאפשרת בסופו של דבר להגיע אל קהל היעד ולסגור עסקאות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה התשובה לשיח הער שמתרחש ברחבי הרשת. אם תראו פוסטים או שרשורים בנושא זה, אתם יכולים להציג בפניהם את המסקנות של המדריך הנוכחי. מי יודע? אולי תצליחו לסיים את הסאגה המעייפת הזו ולגרום לכולם להבין שהקידום הממומן באינסטגרם הוא גאוני.

רשת חברתית

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה