תוכן עניינים

5 תוספים חשובים לוורדפרס עבור חנויות רהיטים אונליין

Facebook
Twitter
LinkedIn

וורספרס היא אחת מהפלטפורמות לבניית אתרים היותר מוכרות שיש בישראל בעולם. לא צריך להיות מתכנת ולא צריך ידע בתכנות ופיתוח בשביל לבנות אתר

מעולה בשביל העסק שלך.

במידה ויש לכם אתר לחנות הרהיטים שלכם אונליין, אנחנו רוצים לתת לכם 5 תוספים שאנחנו חושבים שחשוב שיהיו בכל אתר, ובמיוחד באתר שמוכר רהיטים

אונליין.

בואו נתחיל!

 

WP Review

זה לא רק תוסף חשוב עבור חנויות רהיטים אונליין, זה אחד התוספים החשובים ביותר כשזה מגיע בכללי למסחר אונליין. תוסף זה מאפשר למשתמשים שגולשים באתר שלך להוסיף ביקורות שבאים לידי ביטוי בכוכבים וכדו'. זה נראה טוב, מאוד ידידותי למשתמש, והופך את אתר המסחר המקוון שלכם לאיכותי הרבה יותר. אם אתם מוכרים רהיטים חשוב מאוד שיהיה למשתמשים שלכם אפשרות לראות ביקורות והערות שכן שזה יקל עליהם מאוד על תהליך הקנייה שלהם.

 

Simple Tooltips

תוסף זה מאפשר להוסיף באופן עיצובי הערות על מונחים שונים שאתה מציין באתר, במקום לכתוב באופן מסורבל עם פסיק או סוגריים, תוכל לעשות זאת באופן עיצובי. בעולם רהיטים שיש המון מונחים שמשתמשים ממוצעים כנראה לא יכירו, תוסף זה יהיה שימושי במיוחד.

 

Contact Form 7

תוסף זה חשוב ביותר שכן במידה ואתם רוצים שאנשים שמגיעים לאתר שלכם ייצרו איתכם קשר בשביל מידע נוסף וייעוץ בשביל לסיים את תהליך הרכישה בהצלחה, תרצו דרך לאסוף מהם פרטים. לכן תוסף זה יהיה קריטי עבורכם מאוד. ישנם תוספים דומים לתוסף זה אך זה נתון לשיקולכם, בכל מקרה צריך לתת אפשרות למשתמשים להשאיר פרטים.

 

Elementor

התוסף הזה הוא אחד התוספים המוכרים ביותר שיש בוורדפרס. מי שמשתמש בוורדפרס באופן תכוף, ואף אפילו רק התחיל ככל הנראה יכיר את התוסף הזה. הוא אחד התוספים החזקים ביותר שכן הוא מהווה ל80% מעיצוב האתר שכן כל מבנה האתר, תמונות וסרטונים מושתתים על היכולות של האלמנטור וכל אחד עם אתר אינטרנט צריך לשקול להשתמש בו שכן הוא מאוד קל לשימוש.

 

Thrive Leads

במידה ואתם מפיצים ניוזלטרים על רהיטים ומוצרים חדשים מדי שבוע, קולקציות חדשות של רהיטים ומבצעים חדשים, תוסף זה יהיה מאוד שימושי עבורכם. מטרתו של התוסף הוא להעלות למודעות המשתמשים בדרכים שונות כגון פופ אפים וטפסים שקופצים מה שדוחפים את המשתמשים ליצור פרטי קשר שתוכלו להמשיך להתקשר עימם באופן אישי ולשלוח להם מידע שיווקי רלוונטי. התוסף הזה יכול להקפיץ את המכירות שלכם דרמטית וכדי לכם מאוד לנסות.

מאמר על תוספים לוורדפרס דורש הרבה יותר מעמוד אחד וכמובן שיש כל כך הרבה יותר תוספים שאתם לא רק זקוקים להם אלא חייבים שיהיו לכם באתר. תמשיכו לקרוא על וורדפרס והתוספים שחשוב שיהיו לכם באתר. תתחילו להתנסות עם התוספים שציינו כאן, אנחנו בטוחים שתיווכחו שלפחות 2-3 מהם מאוד שימושיים עבורכם ויוכלו לעשות לכם פלאים של ממש.

לאתר של רהיטים לדוגמא היכנסו ללינק הבא לאתר של חנות רהיטים uliwood.

 

מערכת מכירות

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה